Bloggintresserade

onsdag 16 januari 2008

30 minuters njutning på mobilen =)

Vilka sköna människor det finns. Jag har bråkat med Apoteket i ett år cirkus om att jag inte kommer in på mina sidor när det gäller recepten osv.


Jag kan ju logga in, men så fort jag klickar på mediciner eller nåt annat så får jag börja om från början.


Jag har varit tvärförbannad på dom för det skickas alltid vidare  (hoppsan här kom en dammtuss farande   ptvii), detta är inte mitt område osv.


Jag väntar snällt, men när det har gått till en viss gräns blir jag lite sur, arg , förbannad.


Tack o lov har det kommit in en karl i bilden,,, mhhhmmmm de har de. O jag har inte skrattat så mycket på länge trots att det är nåt som är fel. Nu skiter jag i hur mycket fel det är för det är bara trevligt när han ringer.


Vad händer när det är fixat ? Alltså, då blir de ju inga fler samtal från honom. Hmmm .... Jag får väl tracka honom lite ändå  =)


Han sa innan att om det inte skulle fixa sig så hade dom sagt till honom att jag skulle byta över till explorer 6 igen...


Nä tack tyckte jag o skrattade. Eller har jag 6 ?


Nä säger han ,,, du sa att du inte hade sex.....


Här höll jag på att säga nåt dumt, men jag bet mig i tungan..


Tänkte fråga jo men jag kan ju ha sex om du ställer upp hahaha.. Fasen vilken tråkig humor jag har..


Nä nu ska jag fortsätta slåss med diskmaskinen, för snart kommer Sanna o städar. Yes............


 


Puss I Pannan på er....

5 kommentarer:

  1. gå in på tokbloggarna igen, för jag är ju inte riktig i skallen har jag kommit på, tokig alltså. Jag tror varenda spärr har släpp å alla skruvar har lossnat. Men det är inte fyskam med en egen dokusåpa på nätet hahaha............ Du har inte alls nån dålig humor, jag gillar den :-)) Kram å ha en underbar kväll Åsa

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000016 januari 2008 kl. 22:18

    ;) Pussåkram

    SvaraRadera
  3. lite glädje i vardan,.lyfter bara upp en,. så fortsätt jäklas*s* sussa så gott ,. kramen

    SvaraRadera
  4. för att säga natti-natti. Hoppas allt bra med dig, o "terra" honom lite till vetja, hihii! ;-))

    SvaraRadera
  5. är klart att han hade ställt upp ;) Synd att du inte fråga *skratt* Kram på dig!

    SvaraRadera