Bloggintresserade

torsdag 24 januari 2008

Natti natti dröm sött.

Hej på er... Synd att jag missade chatten, men om jag läste rätt så va de inte någon där eller ?


Orsak; migrän igen..... Blaah.


Har varit några jobbiga dagar igen med mycket gråt o många tankar.


Jag ville bara titta in en kortis innan jag la mig igen. Håll tummarna att det blir en lugn natt utan mardrömmar.


Natti natti dröm sött.


 


Puss I Pannan


 


" Bara en Mamma/förälder kan älska sitt Barn hur mycket som helst "

3 kommentarer:

  1. Men om det stämmer så missade vi ju ingenting!Å det va ju bra :)) Natti natt å sov gott

    SvaraRadera
  2. Migränen är såååå jäklig alltså, hellre en slang i arslet. Men har du kollat trycket, blodtrycket alltså?? Jag fick ju betablockerare i förebyggande syfte å sen de höjde 50 mg så har det försvunnit.
    Kramar om dig å hoppas du sover gott utan att det gör ont Kramisar Åsa

    SvaraRadera
  3. Nu hoppas jag att du mår mycket bättre, fasen det kan ju sitta i flera dagar ju. Hoppas du har sovit ut. Tänker på dig vännen Kramisar Åsa

    SvaraRadera