Bloggintresserade

tisdag 29 januari 2008

Mitt huve låg mellan hennes goa tuttisar =)

Sorry, jag glömde helt bort chatten i kväll. Har varit inne hos mamma. Kompis Eva har varit där oxo så vi har pratat o kollat lite på tv. Sen är jag ju rätt på sak så jag frågade om hon inte kunde massera ryggen på mig. Joho visst kan hon de,, det är ALDRIG några problem. Så hon höll på i säkert 1 timme. Att den människan har magiska händer. Det känns som hon är inne o masserar direkt i musklerna, samtidigt som det gör förbanat ont så är det så underbart. Sen lutade jag mig med ryggen mot henne så mitt huve låg mellan hennes goa tuttisar hehehehe... Då masserade hon pannan o huvet , o jag flöt längre o längre bort. Då fick jag ett sånt där muskel ryck som man kan få , o jag for ut med armarna, så jag skrämde henne, ja jag blev ju rädd själv.. Så nu ska jag passa på att försöka somna medans jag är avslappnad..


Hoppas att ni har haft en mysig kväll,,,, det har jag  =)


Dröm sött


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. ...vad skönt...massage skulle jag behöva.

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000030 januari 2008 kl. 11:34

    dumt alls ;) Inte konstit du glömde chatta,hehe.Kramen

    SvaraRadera