Bloggintresserade

onsdag 9 januari 2008

Finns det några ärliga män ?????

Att träffa en man/kvinna är banne mig inte lätt.

Ja alltså nu pratar jag om en som man vill vara med livet ut.

Man kan träffas på många olika sätt.

Uteställen - affären - promenad med hunden - telefon försäljare - eller en kontakt annons

antingen via nätet eller en vanlig tidning.

Nät annonser har blivit det vanligaste. Det är ju ett bra sätt att träffas på.

Många har ju kanske svårt att gå ut o träffa någon av olika skäl osv.

Det är inte det lättaste att skriva en kontakt annons. Den ska vara precis lagom.

Inte ge ut för mycket, men inte heller för lite så den blir tråkig.

 

Exempel ;

Hej, jag är en helt vanlig tjej på 40 vårar.

Hör av dig så får du veta mer.

Svar till ; Ensam i skogen

Blääääääääääh

 

Hej en kvinna på 40 år söker en man som är normal.

Med normal menar jag att du ska ha jobb, inte sociala problem, inte x-fruar som

jag får på halsen, ok om du har barn för jag har 5 egna.

barn 1 jon 20 år / stökig o bråkig

barn 2 sara 18 år / vågar inte flytta hemifrån

barn 3 ebba 15 år / har redan ett barn / mitt barnbarn

barn 4 allan 10 år / vill gärna klä sig i kvinno kläder

barn 5 sture 1 år / väldigt lillgammal

Jo de innebär ju även att jag är mormor

Det finns 4 katter, 3 möss o 2 hundar

Bor i lgh 3;a nära skogen

Tillbaka till dig. Du ska ha ett hus, bil, ordnad ekonomi, vilja ta hand om mig o min

familj. Samt vilja ha fler barn.

Du ska även ha en normal mor o far alltså en normal svärmor o svärfar

osv osv osv

Blääääääääääääh

 

Paketpris.

Ensamstående mamma , med ett barn som har egen lgh, samt sambo.

Lever med min lilla hund i min 2;a.

Älskar att skratta, har mycket humor, men även nära till tårar.

Är en känslomänniska, en god lyssnare o gillar att ta hand om andra.

Min ålder är 40 +

Låter det intressant så hör av dig till ;

Champange o "gubbe"

 

Kanske inte dom bästa annonserna, men den sista skulle jag använda mig av.

Eller bli nyfiken på.

När man väl har fått kontakt med någon "trevlig" kille så vill man ju lära känna varandra.

O då menar jag inte att det jämt o ständigt ska vara en massa sexprat som dom flesta vill prata om. ( enligt

mina erfarenheter )

Utan jag vill kunna prata om allt, allt som rör vardagen.  Ställa frågor, svara på frågor.

När man får reda på lite om killen som är snäll, har ett stort hjärta, ett bra förhållande till sina

föräldrar . Han har jobb,  o allt det som hör till. Han berättar att han vill ha ett seriöst förhållande, precis

ett sånt som man själv vill ha.

Det kan ju inte bli bättre. Det är bara de att när man har pratat i några dagar, så känner man att

oj, den här personen skulle jag gärna träffa. Man kanske bestämmer sig för att träffas, eller så pratar man vidare

ett tag till.

Sen helt plötsligt så märker man att killen i fråga börjar bli tafatt.

Svarar inte på frågor, om han svarar alls. Man får mycket korta svar. Helt plötsligt känns de som om

man har varit gifta i 20 år.  Man kan fråga om det har hänt nåt. Ehh jag är bara trött.

Ehh de är mycket nu.  Ehhhh va då ?  Ehhh !!!!

 

Alltså man kan ju blir hur jävla trött som helst på sånt här.

Varför visar man inte sitt rätta jag redan från början. Det spar både min o deras tid.

Testar dom oss på något sätt ?

Lekar dom med oss ?

Man kanske skulle börja leka lite oxo med dom. Men det är ju inte det jag vill.

Jag vill träffa min "man" som jag vill leva med.

Så varför säger killarna att dom vill träffa kvinnan i sitt liv, när det ändå blir en lek

för många. Eller att dom ska testa oss ?

Var finns alla ärliga män ?

Finns det några ärliga män ?????

Då menar jag INTE dom som redan har sitt på det torra. Ok dom som är sambo - gifta osv.

En helt vanlig enkel singel kille.

Varför ska en annan vara ärlig när man inte får ärlighet tillbaka ?

Visst kan jag gå ut o skaffa mig en kille för en natt eller flera. Men det är inte de jag vill.

Jag vill ha kärlek - trygghet - tvåsamhet.

Jag har inga höga krav, o dom är inte många heller.

 

Kanske blir det en fortsättning på detta.... Vem vet ??!!..

 

Puss I Pannan

 

ps... detta är bara lite tankar o inget annat.

10 kommentarer:

  1. Nika, Under solen i Cinci.9 januari 2008 kl. 21:51

    Ja det var många tankar men väldigt kul att läsa

    SvaraRadera
  2. Ja klart att de finns ärliga män. Men låt oss säga så här... Män är som toaletter - antingen så är dom upptagna eller så är dom fulla med skit.... =) Ja kom igen hoppa på mig bara nu.. hahaha.. Kom ihåg att jag pratar INTE om alla män.... Puss på dig.

    SvaraRadera
  3. Gott att du gillade de jag skrev.. Visst de är många tankar o jag vet inte vad jag ska göra av dom =) Ha en fin kväll kram

    SvaraRadera
  4. Måste ju in å säga gonatt, gipsdansen är fixad hahaha
    Men som tur är är det rätt så mörkt i rummet hahaha. Hoppas du får en fin natt. Kramisar Managern!! Åsa

    SvaraRadera
  5. gärna en fortsättning... du får öppna en till blogg .."Hur man träffar en snubbe som e shysst".....:) kram skönt o få garva lite!

    SvaraRadera
  6. killer också känner det att ni bara leka med oss ha själv pröva på det för många år sedan de 3 första mån gick det bra sen blive vi som 2 utkatt typ jag är hemma hon är bort-hon är hemma jag är bort och så gick det de 7 sista mån vi var ihop

    SvaraRadera
  7. "Man som vill!? Jag vill träffa en man som vill ha en seriös relation med en kvinna. Du ska vara självgående, ha humor och ett riktigt liv. Jag är 40 +, har barn och älskar min familj men saknar en riktig partner i livet." Sker du en "kille" så får du en förvuxen 20-åring som fortfarande tror man inte mste utvecklas, men sker du en "man" attraherar du en helt annan sorts varelser. Den bra sorten som identifierar sig med att vara Man! Kanske..? =)

    SvaraRadera
  8. jag ser här att mina ö:n har dött i texten.. jäkla tangenter...

    SvaraRadera
  9. 000000000000000000010 januari 2008 kl. 14:40

    -rrr glad att jag är gift,hoho! Kramen å lycka till ;)

    SvaraRadera