Bloggintresserade

fredag 18 januari 2008

HON HADE KLIPPT MIG SÅ JAG HADE,,,









 

 

 

 
I går va de rätt fint väder även att det blåste lite. Men i dag hänger regnet i luften igen.

Det är inte roligt när man inte känner för att gå ut. Allt är så geggigt nu. Bläääh..

 

Förstår inte hur jag kan vara så trött i dag, jag somnade o har sovit nästan hela natten.

Ja ok,,, jag har varit uppe 6 ggr o kissilerat  =)

 

Sitter o dricker lite kaffe nu fick till det väldigt gott.

Teddy ligger i sitt fönster i vardagsrummet o tittar ut.

Han håller ställningarna  =)

 

Usch jag har drömt så konstigt i natt. Först va jag på en båtresa igen.  Sen helt plötsligt

va jag i spanien o när jag flög hem så fick jag reda på att mamma/ vi hade flyttat till Stockholm.

(jag förstår inte varför jag drömmer om att jag bor hos mamma även i vuxen ålder)

Så det va bara för mig att åka till Fjollträsk ... Alla sprang här o där. Skulle du åka med i en rulltrappa

inne i ett centra ja då fick du ta fart o hoppa på annars kom du inte med.  Mamma hade börjat jobba i en

butik, men jag visste inte vilken.  Jag kom dit till slut. Jag va så rädd o utelämnad där jag gick.

När vi till slut skulle hem till lgh så visade mamma vägen. Omvägen. Den gick genom olika krogar, själva gatan

hade dom lagt inne på krogen så man fick putta till gästerna som satt där.

Sen fick hon för sig att hon skulle till sin nya frissa o "toppa" lite, så jag fick oxo en egen, min

frissa hade två som jobbade under henne. En som visade mig vägen till stolen, en som sa till mig

att ta av mig jackan , sen va de frissan.

När hon började klippa så tittade hon knappt på mig, o jag kände hur kall jag blev.

Jag vågade inte titta i spegeln förrns de va klart. HON HADE KLIPPT MIG SÅ JAG HADE VÄRLDENS

FULASTE POTTFRILLA. Det såg ut som en såndär Kines hatt som slokar.

Ja de va mycket mer men jag orkar inte.

När jag vaknade så kände jag efter om jag hade nåt hår kvar. Men jag blev skiträdd

för jag sätter alltid upp håret i min lilla Eulalia knut när jag ska sova. Så jag trodde att jag

va rakad.

 

Det är skitjobbigt att drömma.  Jag har alltid återkommande drömmar.

Jag tappar mina tänder - jag flyr / blir jagad - jag flyger - jag åker båt - jag flyttar - jag blir skjuten, ja inte lika ofta nu

men det händer. Är väldigt ofta i Spanien - jag bor nästan alltid hos mamma i vuxen ålder - nån enstaka gång har jag lite myspys

men då är det nån jäkel som avbryter mig.

 

Nä nu har jag pratat samtidigt som jag har skrivit så nu blev jag torr i halsen. Påfyllning med lite kaffe.

 

TREVLIG HELG

 

Puss I Pannan

4 kommentarer:

  1. tro inte nåt av att hon e trött för hon drömmer...halv tio somnade hon i telen när vi snackade ok man e välan inte världens bästa underhållare men somna gjorde hon o jag ropade hallåå hallå...vakna nähä så jag la på luren ..kopplar av ett tag o somnar så skönt..då ringer telen o jag blir skitskraj...kastar mej på telen..o hör en ljuv stämma ..va ere som händer? va sajag ..va ere som händer ...hmmmm kl e tolv på natten ...snälla du jag sover ...jaha vadåför grrrr ..lägg på luren jag vill sova du somnade ju förut säger jag....JAg näääää..inte då...jooo ..nääe ojda det är kanske därför jag har telen vid örat o ont där o i hakan .....no comments från mej ,,,så luren på o gonatt idag sa jag tack för att jag fick sova inatt kunde inte somna om.....Vadå inatt sade hon med sin ljuvaste stämma ..ja sa jag när du ringde mej tolv o när du somnade halvtio..gjorde jag nääee..snacka om minne ..så hädanefter så dras jacket ur här när lilla jag ska sova..jaa sånt e livet var glada ni att ni bara bloggar med henne för då gör de ju inget att hon somnar för de blir ju bara avtryck i pannan på henne då..o då vill jag säga att vi snackar varje dag...som tur e så somnar hon inte varje gång men ibland mellan varven så!!! gonatt Anneli nu ska jag sova ..kram till er alla o gonatt

    SvaraRadera
  2. att det verkar som om du drömmer mycket. Eller så är det att du kommer ihåg dina drömmar så bra. Går du upp sex ggr på toa, usch så jobbigt? Men Fjollträsk, vilket namn, men det är rätt, här springs och jäktas det, helt otroligt. Kram till dig och ha en finfin lördag.

    SvaraRadera
  3. en kramiz hälsning
    ha en bra försättning på helgen

    SvaraRadera
  4. 000000000000000000020 januari 2008 kl. 17:53

    ligger hon och drömmer söta drömmar nu då?? Hoooohoooo.Ville bara överlämna en kram förstår du,hehe

    SvaraRadera