Bloggintresserade

måndag 7 januari 2008

Jag behöver hjälp - råd !!!




 

 

Jag vet inte hur länge jag har drömt om en kille från min klass , o varför jag drömmer om honom har jag ingen aning om ?

Det började med att jag undrade lite vad som har hänt ALLA i klassen osv. Ja ok inte alla men nästan.

Jag behövde inte sitta så länge för jag kom inte vidare med det ändå.

Efter det så började jag drömma om R. Han dök alltid upp i situationer där han hjälpte mig.

Det spelade ingen roll vad det gällde så hjälpte han mig.

I drömmen är det precis som han ber mig kontakta honom för att han kanske kan hjälpa mig

med nåt speciellt, ja något som har varit jobbigt sista tiden.

Jag måste erkänna att jag har spanat lite men eftersom han inte bor kvar här så är det svårt

att hitta honom. Jag vet ju inte om han är gift, då vill man ju inte klampa in o harkla till för att man ska förklara

en dröm man har.

Men det känns precis som får jag bara prata med honom så släpper drömmarna oxo. Vem vet, jag kanske t om

får lite råd =)

Det går luska reda på hans föräldrar ( tror jag )

Men vad skulle jag säga till dom ?

Hej, jag drömmer om eran son o måste prata med honom.

Ehhhhhh ! ! ! ! !

 

Snälla jag behöver råd.. Faktiskt det låter löjligt det här, men det är drömmar som är så intensiva

o känns så verkliga.

 

Natten har varit bra, har sovit gott o inte för länge. Men tänk om man kunde vakna utan skallevärk.

Jag tror att jag mår sämre med skallen bla bara för jag plockade bort spiralen för ett tag sen.

Nä nu är kaffet slut, så nu ska jag plocka rent i diskmaskinen o sätta in smutsen  =)

Håll tummarna att jag kan gå runt i dag o kolla hos er. O svara på mina mail....

 

Ha en toppenvecka..

 

Puss I Pannan

 


1 kommentar:

  1. 00000000000000000008 januari 2008 kl. 11:47

    om det är viktigt och nåt som du ska ta tag i så tror jag att drömmen återkommer igen...å igen..å igen..då vet du vad du ska göra,annars får du bara ta de för vad det var;en dröm...Kram

    SvaraRadera