Bloggintresserade

torsdag 17 januari 2008

Spänning - Slapphet ?







 


           
Apoteket klart. Skuld betald  á 60 riksdaler, färdighandlat på Ica.

Amen.

 

Nu är jag så fattig så t om mössen skriker i skafferiet,, då är det illa  =)

Men men, snart är det pension yes yes,,, pension..  Fasen jag är 40 + o har pension.

Jaja,, nu glömmer vi de.

 

Jag åkte ner till syrrans jobb innan för att hämta lite papper till mamsingen, men dom hade

hon plockat hem.   *suck*

Hahaha näää de gjorde ju inget för jag fick chans att träffa en gammal klasskompis.

Ohhhhhaaaaa säger jag bara.. Den läckerbiten skulle man vilja göra,,, ahh de kan jag väl

inte sitta o säga här vad jag vill göra med honom hehehe.

Han tyckte inte att han hade blivit gammal, men att jag hade blitt de...

Upp till fight hörre så ska jag nog visa vem som åker på däng hahaha

men vem vet,,, jag kanske lägger mig frivilligt hehe

 

Oj,, blev lite rädd här nu,, Maria ropade på msn,, tvillingmamman.

Hon frågade om jag hade varit i parken nyss.

Jahaa tänkte jag, nu har jag gått rakt förbi dom, det är INGET ovanligt precis.

 

Jag lever i min egna lilla värld, där jag varken ser eller hör  =)

Men hon hade sett mig från fönstret.. Tack o lov..

 

Nu ska jag ta en liten värkispylla till mina värkismuskler  =/

 

Fasen finns det inte nåt som gör att man kan mäta muskelvärk på något sätt.

Spänning, slapphet osv ,, ja hur dom nu mäter inte vet jag..

 

Dom skiter i det. O det gör jag oxo nu.

 

Ha en fin kväll Puss I Pannan
        

   

4 kommentarer:

  1. i morgon kommer det nya pengar. Toppen! Inte sa han väl att du hade blivit gammal, har han ingen hut i kroppen? Kram till dig och bra att du morskar upp dig, det är mer än jag brukar göra.

    SvaraRadera
  2. Kikar in å säger nattinatt till dig, jag får oxå pengar i morron :-)) Å jag är ju 45, känner mig som 75, hmmmm
    Önskar dig en fin kväll. Kramisar Åsa

    SvaraRadera
  3. Jag vill gå i pension,jo, säkert! Tanten är trött o så. Sjukgym. rekomenderas oftast! Ang. dina onda muskler o jag tycker bastubad är avslappnande o dessa tråkiga sköna avslappningsövningar som finns på band. hoppas din dag blir ok o nu ska du må så gott!Kram på dig!

    SvaraRadera