Bloggintresserade

fredag 11 januari 2008

TREVLIG HELG

Ja då jag fick en underbar natt med Hilding. Åsa - Optimist - Vilka drömmar, jag kom högre än till 7;e himlen, yeeehaaa..  Han gör nästan precis som jag säger... Även att ryggen kan gå av när som helst  =)


Geddfish - Hilding är min säng  =)  En höj o sänkbar i rygg o fotända. En natt så smällde de till så ryggdelen flög ner o där låg jag platt pannkaka  =)


Men man har ju en going som fixar de =)


Ninis - logga in dig på tokbloggarna, du behöver inte hålla på att skriva o vara aktiv om du inte känner för de ,,, vi vet ju inte än hur den sidan kommer att gå...


Nä nu måste jag in i duschen , sen till stan o byta min telefon.


Ha en bra dag - Va rädda om er.


Puss I Pannan


 

2 kommentarer:

  1. Hi! har alltid velat halvsitta i sängen o äta frukost! Ha nu det så bra o Trevlig helg du med! Hej då o kramar!

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000011 januari 2008 kl. 22:10

    kramis ;) ja ska snart krypa ner i min Hilding ;)

    SvaraRadera