Bloggintresserade

torsdag 10 januari 2008

Fryser o känner mig lite ynklig i dag =(

Snöblandat regn jo tack. De va ganska mysigt att vara ute.

Teddy han gjorde sitt väldans fort, sen ville han in. Nu ligger han på

min kudde o sover, den lille grisen...

 

Ser att flera av er har gått in på hemsidan. Roligt....

Nu är det bara att se vad det blir av den.

 

Mitt förra inlägg om ärliga killar / män vill jag tillägga lite.

Kim  - Jag förstår precis vad du menar. O jag tycker att det är väldigt tråkigt

när det blir så.  Tråkigt med ditt förhållande.

Jag menar INTE  att alla killar är så som jag skrev. Utan det jag skrev

va utifrån mina erfarenheter - lite tankar .....

Jag trycker inte ner alla karlar i en säck ( dom skulle inte få plats ) bara för att

jag har råkat på flera stolpskott.

Jag hoppas att du förstår vad jag menar.

 

Att jag skrev om killar / män är ju för att de är dom jag är intresserad av.

Så detta va inte riktat mot dig.

 

Vänta ska hämta lite kaffe.

Ahhh de va gott.

 

Sådär ja, då kom jag av mig. Kommer inte ihåg vad jag skulle skriva ?

 

Usch, jag måste snart åka in till stan för att byta min telefon som jag fick i julklapp.

Den laddar ur direkt. Mamma o jag köpte varsin o hennes funkar skitbra.

Så jag vill ha pengar tillbaka o köpa en helt annan, jag håller inte på att fipplar med

samma skit.

 

Varje gång jag sätter mig vid skrivbordet så ser jag min fina kamera. Det är så tråkigt att

jag inte kan gå ut o ta lite bilder. Jag vill ha bra väder nu.

 

Ja visst ja, jag ska in till mamma o fixa klart förklaringarna till hur hon hanterar datorn o nätet.

Sen får syrrans man köra ut de på papper,,,, ja jag fick ju bläck i julklapp, men den blå färgen hamnade ju

i händerna på mig  =)

 

Ni får ha en bra dag. Hoppas inte att ni regnar bort.

 

Puss I Pannan

 

ps..... MaatKaRe   de va mycket bra skrivet   =)

när ni andra har tröttnat på era så kan ni skicka hit dom... ja inte före löning i alla fall hahahaha

3 kommentarer:

  1. krya på dig// Ninis

    SvaraRadera
  2. Men det är bra det, livar upp min dag. Krya på dig och hoppas att det ordnar sig med telefon. Kram!

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000010 januari 2008 kl. 19:58

    kram ;) Tröck ner karlslokar i säck? Skulle kanske pröva de...nån da.HAHA

    SvaraRadera