Bloggintresserade

måndag 21 januari 2008

Proffset = moi = JAG..

Har tänkt mycket på tanten som jag hälsade på igår. Jag ser hennes ansikte framför mig. Hon lär inte komma hem. Jag fick veta i dag att dom hade planerat att hon skulle till ett äldreboende. Men eftersom jag inte har träffat henne så mycket i vinter så ser jag henne som hon va i somras.


Sen lyssnade jag ju på henne på det hon berättade, allt verkar så ärligt o riktigt. Usch vad jag hatar sånt här. När det är nåt sånt här så vill jag bara öppna famnen o ta emot alla o bara trösta.


Men jag har fått ja vad ska jag säga,,,, lite tillsägning i dag när det gäller detta.. Jag får inte vara så godtrogen när det gäller allt. Sen hade jag lovat henne att jag skulle ställa upp på en sak, jag trodde att mamma hoppade i taket.. Nu när jag tänker efter så va de lite dumt. Om jag hade ställt upp på det så kunde de ha ställt till de för mig. Men jag blev lite lessen när mamma sa att det löftet får du bryta, först ville jag inte gå med på de, men ja de gjorde jag sen.


Får hoppas att hon har glömt de, för bryta löften är inget roligt. Jag får se när jag ska åka ner nästa gång.


 


Jag ropade på Janne , Anitas son han som ligger på sjukan o ha gjort sen i november. Han har fått låna en laptop, så han är på msn. Han klinkar lite lätt, så det tar sin tid. Men det gör inget,,, huvudsaken är att han orkar skriva lite. Sköterskan kom in nu o fixar med honom, får se om han orkar prata en liten stund till. Hahaha han tillrättavisade mig nu. Jag sa att han skulle hälsa från Jönköping,,,, det tog en stund sen skrev han Taberg.... Jaja,, han ska alltid ha sista ordet...


 


Har Tessan på msn oxo,,, den hon är galen. Vi köpte våra datorer samtidigt, men hon har strulat till sin. Hon har visst haft någon som kan datorer att titta på den, men det har inte hjälpt... Så nu ska proffset åka ut o hjälpa henne....  Proffset = moi = JAG..


Ahhh hon är inte klok... Jag kan inte ens skriva vad hon håller på med, men hon pillar sig inte i naveln i alla fall, så hon måste pilla nån annanstans  =)


Haaaaa haaa haaaa Janne erkände att han tyckte om mig lite nu. Det ska han få äta upp ...


Nu mina vänner ska jag prata med honom.


Har haft lite problem att skriva här inne igen..


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. Jag får också tillsägelser, jag är för naiv ibland. Hm! jaja! ha nu det så bra o må så gott! Kram proffset,hi!

    SvaraRadera
  2. sedan flera dagar nu! Suck igen! Må så gott illena! Kram med kaffe!

    SvaraRadera