Bloggintresserade

söndag 13 januari 2008

Vad NI är UNDERBARA

Inte hade jag en blekaste aning när jag började blogga att det fanns så många goa människor. Jag måste säga att jag va nästan skraj i början av mitt bloggeri .


Hade jag vetat de jag vet i dag , så hade jag inte behövt vara nervös eller skraj.  Det va Anita alias snublis som fick mig att börja blogga. Thanks love.


Är man glad så finns så finns ni här.


Är man lessen så finns ni här.


Det spelar ingen roll om man är glad eller lessen så finns ni här. O det känns så underbart.


Jag vet att jag har varit dålig sista tiden med att hälsa på hos er. Men det har sina orsaker. Jag har knappt orkat med mig själv. Det har varit fruktansvärt jobbigt med mitt privata sas.


Det blir nog bättre snart. Kanske.


 


Nu till nåt helt annat.. Vi har öppnat en hemsida så vi som redan är medlemmar där inne hoppas att NI ska komma in där snart som inte redan har hunnit in. INGET tvång att vara aktiv. Kostar gratis  =)


Skynda er, vi väntar på er  =)


KLICKA HÄR SÅ KOMMER DU TILL SIDAN  Klicka på gå med. Sen blir ni accepterade o dörren öppnas.....


 


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. 000000000000000000013 januari 2008 kl. 18:41

    så får man gott tillbaka ;) Så är det bara,vet du.Kram till goa du ;)

    SvaraRadera
  2. Gulle dig. Ser att du jobbar o sliter på sidan. Bra vännen. Du håller ordning o reda o öppnar dörren åt dom =) Kramlikram

    SvaraRadera