Bloggintresserade

fredag 25 januari 2008

Snuffsas lite du o jag =)

Jag sa till honom i dag , tänk om mitt problem blir löst nu med min apoteks sida
?   Då lär jag ju inte höra nåt mer från honom. Så tänkte jag att jag får väl
"klanta" till mig på något sätt, så man får fortsätta vårat säkerhets prat
hahahaha..

Mycket om säkerhet, bara så ni vet  =)



Men det verkar inte
som att jag behöver vara rädd, för jag får inte sidan att funka ändå.... Nu
försökte jag även med Mozilla, men den jävlen ska ju ha en plug-in.. Visst jag
klickar men sen händer inget. Ladda ner den plug-in du behöver
.................

Ehhhhhhh o vilken är det. En plug-in till apoteket eller
till mozilla , eller till mig kanske.... Blev lite förbannan en sekund där . Men
nu sitter jag o skriver i mozilla så det ser lite annorlunda ut, så det va ju
lite roligt.. Kanske inte funkar att skicka men va då... Spelar roll...




Nu ringde Anita, den hon kan koka ihop allt till en soppa. Jag blir
tokig på henne ibland. Undra förresten vad hon ville nu när hon ringde, ja hon
sa de kanske, men jag lyssnade väl inte som vanligt.



Nä kanske skulle
sätta på mig lite kläder o göra mig i ordning i fall mamma ringer o säger att vi
ska åka in till stan snart.

Håll tummarna att jag får byta min nya telefon.
Sen att dom tar tillbaka sina jädrans patroner som läckte ut i händerna o i
skrivaren för mig.



Ha en bra dag. Blås inte bort nu. Här blåser det
orkan. O regnar som 17



Blogga lugnt & va rädda om er.



Puss I
Pannan



ohhhh jädrans i havet de gick att centrera texten nu när jag har
mozilla.

visst ja,, är det någon mer som har märkt att det är annorlunda i
hotmailen ???



Jahaa jag visste väl för f-n att det skulle vara nåt,,, det
finns ingen skicka knapp här...... Får göra om allt. Tack för de




1 kommentar:

  1. de e ju de jag sagt man kan göra vad som helst med mozilla... visstja vist nackade ju i telen ...nääe de e så sant jag kommer inte ihåg va du sa ...jaså jaha du minns inte ...nääe som sagt du glömmer alltid o ta ut bomullen i örona..föressten fickjag hålla hårt i rullen när vi var ute jäklar va de blåste..den lättade tillomed lite ..rullen alltså...kram o gonatt ...äntligen får man sova gäääääääääsp....ZZZzzzzzz hörs imorron

    SvaraRadera