Bloggintresserade

fredag 4 januari 2008

TANDLÄKAREN = SKRAJ

 






 

God morgon - eftermiddag o jag kör till kvällen oxo då.

Jisses va de blåser nordan ute.

Nu kan jag lova att de krampar både här o där, inget roligt alls...

 

Nyss när vi va ute så träffade jag på en av Lenas kompisar Micke. Jag frågade honom om han visste nåt om stenen hade

kommit upp ? Men det trodde han inte. Men han skulle höra

av sig.

 

I dag tänkte jag handlat precis när jag hade varit ute med Lilleman, men då påminnde mamma mig om att jag ska till

Tandläkaren fyyyyyyy faaaaasen. Jag vill inte.

Så nu sitter jag här o dricker gott kaffe, har tagit lite meduciner, ca 4 liter hehehe not.....

Ska ta några apelsiner oxo, sen hoppa in i duschen.

Tiden går fort till jag ska vara hos tandis. 15;20 tror jag de va.

Jag har ju inte ont i tanden, då kunde jag väl fått vänta tills den började ömma i alla fall. Det är ju den tanden som jag bet sönder när jag käkade popcorn. O pengar,,, va ska jag få pengar i från ???

Jisses, de blir personlig konka.

( jag ställer bössan här så får ni gärna lägga i en liten slant )

Hojsan jag måste skynda på lite.

 

Teddy sitter ute i hallen vid ytterdörren o gnäller.

Varför ?

Jo han vill in till mormor. Han är värre än Tilda. Jag försöker förklara för honom att han ska få gå in dit sen , om en stund.

Men han tittar på mig som om jag är jätte taskig o inte låter honom gå själv NU.

 

Nä en shower så håret hinner torka.

Jisses jag trodde ju att jag skulle slippa visa mina blåa händer en massa.

Hmm kanske tandläkaren har nåt som tar bort de ???

De måste jag kolla med dom.

 

Ha en bra dag

 

Puss I Pannan

 

5 kommentarer:

  1. 00000000000000000004 januari 2008 kl. 17:15

    vad stressad ja blir,huvaligen.Hoppas de gick bra hos "tandplågarn"..eller vem de nu e dom plågar.Plånboksplågarn kanske.. ha en fin kväll på detta å ta't lugn med musen *gapflin* va? Krumelurkram på sig, lilla damen.

    SvaraRadera
  2. Det är tomt i skattkistan, så då får det vänta! Kram på dej!

    SvaraRadera
  3. 00000000000000000005 januari 2008 kl. 21:10

    Hur e läget? Kramis

    SvaraRadera
  4. Tandis? hm! Be om avbetalning om det går! ha en fin söndag o var rädd om dig otanden din, inga mer popcorn säger jag, som äter massor med dem,hi! men inte kornen!! Kram nu!

    SvaraRadera
  5. Hppas du mår bättre idag, jag var till tandläkaren för ett tag sen. USCH. Önskat dig en fin kväll å en lugn å skön söndagsnatt Kramisar Åsa

    SvaraRadera