Bloggintresserade

tisdag 15 januari 2008

Skit väder

Jaha då har jag ätit lite potatismos, det va gott för magen. Fryser gör jag, men det blåser ju storm ute (nästan), o regnar. Jädrans skitväder.


Åsa.... Hoppa in på hemsidan nu  =)


Det har inte blivit bättre på det personliga planet i alla fall. Jag vet inte hur jag ska göra mer. Mycket blir mer. Som blir inget till slut. *lessen*


Inlägget innan om bögar la jag inte in för att någon skulle bli stött eller för att jag ogillar bögar.... Vilket jag inte gör. Ville bara göra det klart.


Undra om det är något bra på tv ? Oj oj det är Jerry Springer, det måste jag se,, det har jag inte sett på många många år...


 


Puss I Pannan


 

2 kommentarer:

  1. därför är det så skönt med tofflorna som min syster från Vännäs har stickat och skickade till mig häromdagen. Undrar när det ska sluta blåsa? Ha en bra kväll och kram till dig, puss i pannan också om du vill ha.

    SvaraRadera
  2. Jag överskattade min tid för den bloggen, så jag registrerade mig först, men insåg det "omöjliga" att hinna vara med där också, så jag skrev ut mig! Synd, på ett kul initiativ från dig! Kramis o ha en bra kväll!

    SvaraRadera