Bloggintresserade

söndag 6 januari 2008

- Se de gick ju jättebra.

 











 

Hej o hå ! ! !

 

Har haft lite problem med att skriva. Dels har det strulat med bloggen

sen har tangentbordet levt sitt liv o INTE musen som jag råkade säga ..

Jag kan inte hålla reda på allt, blir helt snurrig i skallen.

 

Det gick jättebra hos tandis. Visst de svider i pengapungen.

Tanden hade gått sönder så att hon tyckte att jag skulle försöka att

borra UTAN bedövning.

- nu vet du att de är mig du pratar med sa jag o började svettas.

- Jo då säger hon. Men jag tror att du klarar av de.

- Vaaa är du säker på de ?

- Jaa, jag ska vara försiktig.

- Lovar du ???????????

- Ja, jag borrar o ränkar ett - två - tre, sen slutar jag

- Är du säker ?

- Ja jag lovar , jag borrar bara under tiden jag räknar till tre..

- Ok kör fort som 17 innan jag ångrar mig.

- Du vet om att det är en följsam stol du ligger i ?

- Va ?

- Ja du är stel som en pinne , benen pekar rätt ut. Hela du är rak o det är

inte stolen.

- Andas ut o hamnar rätt i stolen  =)

 

Fram med borren o räkna ett två tre..

- Se de gick ju jättebra.

Jag blev skitglad att jag hade klarat av de så jag sa att nu kör vi.

Hon borrade på  ,, så när hon kommit ner en bit så jädrans gjorde de ont

o jag tjoade till..

- Joooooaaaaaajjjjjooojjjjaaaajjjjjjjjjjj de gjorde ont !!!!!

Men det va oxo enda gången som det gjorde ont.  Så jag va så duktig, men jag fick inget

klistermärke, jag blev bara fattig.

700 kr för att borra, fylla igen med lite lagning, hon tog lite tandsten på framtänderna.

Thats it.

500 eller om de va 600 förra gången o nu 700.

Man känner sig rånad när man går därifrån. Fast jag gick med huvet högt.

Gick in till Konsum o köpte lite godis... Måste ju fira att jag inte behövde ta någon spruta hehehe...

 

Oj jag blev sådär akut trött nu. Oj oj jag måste röra på mig annars somnar jag snart

o vaknar med alfabetet i pannan....

Ha en mysig kväll.

 

Puss I Pannan

 

 

 

 

1 kommentar:

  1. 00000000000000000007 januari 2008 kl. 12:21

    Superduperduktiga du! Du får en ROOOS av mej....hur nu DE ska gå till..Äsch,du får TÄNKA dej att du får en NUUUU! En gul en ;) Eller du gillar rött bättre?Du får välja bara för du e duktig ;)Krumelurkramis på dej :)

    SvaraRadera