Bloggintresserade

fredag 25 januari 2008

Sorglig dag


 


Det har gått 6 månader sen du dog Lena. Du vet att jag saknar dig väldigt mycket det säger jag ofta till dig. Det är så orättvist med allt. Alla vackra , underbara, levnadsglada människor försvinner. Jag funderar ofta på vad det va du ville säga mig, men som inte blev sagt. Kanske kommer du till mig i drömmen. Jag har mitt ljus som jag tänder o tänker på dig, önskar att du vore här hos dina barn. Love U - Miss U


 


 



 



 


Tobias grav. (bilderna är hämtade från expressen) En oskyldig liten kille som inte fick leva sitt liv. Det är fruktansvärt.


 



 



 


Jag va o tände ett ljus på platsen där Tobias blev mördad för ett år sen.


Blev lite lessen att det inte va fler ljus tända på platsen, men jag vet att många tänder i sina hem o i sina hjärtan. Det va sorgligt när jag läste tidningen i går om Tobias mamma. Redan efter ett år så kan han vara ute på stan visserligen med personal. O mamman har knappt inte vågat gå ut på detta året. (läst i tidning)


Hur som helst så kändes det bra att tända ett ljus för honom.


 


Även lilla mamma har varit lessen i dag. Hon har varit på begravning, en av vännerna har gått bort. Hon sa innan att dom hade planerat att göra så mycket. (hela gänget) Hon va inte gammal heller. Självklart är det jobbigt att begrava sin vän. Älskar dig Mamma......

5 kommentarer:

  1. I sorgen!! Är det nåt jag vet hur det känns så är det den. Inte konstigt att du mått som du gjort gumman, hemska saker.
    Hoppas du får lite ro i natt iallafall, de mår ju iallafall inte dåligt nu. De har det bra å jag tror hon kommer till dig när du sover, de brukar göra det. KRAMAR OM DIG MED MASSA VÄRME!!!!
    Önskar dig en fin natt! Åsa

    SvaraRadera
  2. tugnt att mista vännen din! Livet kan vara så tragiskt, men på något litet vis kan vi senare gå vidare! jag tror vänninan din vet att du tänker på henne! Många kramar nu!

    SvaraRadera
  3. Konstigt, jag kommenterade ju dig igår, men nu är det borta.
    Hoppas du har sovit gott å att det känns bättre idag. Kramisar Till dig!! Åsa

    SvaraRadera
  4. Den finns inom en hela tiden, mer eller mindre. Det är svårt. Svårast är det då unga människor inte får leva längre, man förstår inte. Hoppas att du trots allt har kunnat sova i natt. Ha det så bra det bara går. Tröstekramar till dig.

    SvaraRadera
  5. 000000000000000000026 januari 2008 kl. 12:11

    lätt att leva...viktigt att ta tillvara den vi får.Att göra det lilla man kan,kan förändra dagen för någon...Kramar om dej,vännen.

    SvaraRadera