Bloggintresserade

tisdag 8 januari 2008

En vaken - trevlig natt

Oja, nu börjar jag bli riktigt trött. Jag har försökt att svara på mailen här inne men det går inte. Sen har jag inte kunnat skriva hos alla, bara vissa. Sorry.


 


Loggade in på Mötesplatsen o kollade läget lite. Har inte varit där inne på länge. Först kom jag in på en sida med en sån sexig kille... Herregud,, ni skulle bara se hans ögon o mun... Munnen, ja de är så jag har suttit här o dregglat  =)


Jag lovar, att den kan INTE misslyckas med att kyssas *ryser* Tänk o få suga tag i den , ja munnen alltså. hahaha.


Har pratat med honom på msn en bra stund nu. Där kan man ju gå in o kolla bilden ibland när man vill se en läcker mun....


Sen har jag pratat med en till, tror han oxo va från mp. En jazzmusiker. Han såg väldigt bra ut.. Inte konstigt att jag inte har kunnat sova inatt. Jag har haft fullt upp med att titta,,,, prata,, o titta lite mer....


Nää nu har fan hoppat i mig. Lika bra att lägga sig, innan jag säger o gör nåt dumt  =)


 


Sweet Dreams hoppas att ni sover gott nu... Särskilt du Åsa..


 


Puss I Pannan

8 kommentarer:

  1. Hi! Trevligt tycks du ha haft det.. Må så gott o kram!

    SvaraRadera
  2. är det sånt du har nätterna till? Jag sysslar med annat. Ha en bra dag och försök att ta igen lite av nattens förlorade sömn. Kram!

    SvaraRadera
  3. ...ja Du gör helt rätt Du som sitter och dregglar hela nätterna. Fasen jag har bara sovit och varit tråkig;)

    SvaraRadera
  4. 00000000000000000008 januari 2008 kl. 11:43

    lite......konfunderad :+ Kram får du i alla fall,hehe.

    SvaraRadera
  5. hmmm jaha ja ..... då va det kört för mig då .... ja ja puss :-(

    SvaraRadera
  6. Jag har sparat din bild å lagt den som skrivbordsunderlägg, då ser jag den varje dag!! Den är jättevacker!! Å det där med snyggingar, du skulle vart här du, det kryllar av dem, hantverkare allihop, fast jag e ju inte impad just nu, inte på det humöret tyvärr, ändå ska jag färga håret ikväll, så jag kanske är lite på det humöret ändå om jag tänker efter. Kramar dig å önskar dig en underbar natt Åsa

    SvaraRadera
  7. för att önska dig en God Natt. Kram!

    SvaraRadera
  8. och önskar dig en jättefin dag. Ha det bäst min vän Kramisar Åsa

    SvaraRadera