Bloggintresserade

torsdag 22 februari 2007

Uppe o studsar en stund

Gick upp en stund nu för att ta värktablett. Den här värken tar kål på mig. Hade tänkt att sitta lite o fixa med bilder, men det har inte funkat.


Såg att det blinkade från messenger o blev väldigt glad.


Då hade Jennifer skrivit o försökt muntra upp mig genom att påminna om att vi ska till globen o se Il Divo... *S*..  Hon mår inte heller bra, samma skitvärk. Sen skickade hon en länk En av läckerbitarna , så den har jag kollat på... Tack gulliga du.


 



Har inte dom andra läckerbitarna en sida oxå ?


Det ska bli kul att träffa dom, ja jag hoppas att vi kommer att göra de utanför globen. Jag har bara pratat med henne några gånger, så jag känner henne inte. Men ändå tog hon sig tid att skriva.. Sånt värmer..


Hoppas att du oxå blir bättre snart Jennifer. Nu är det bara 106 dagar kvar... *S*  Sen du....


Anita jag såg att du hade ropat på msn oxå. Men jag såg bara nåt om att det stängde ner för dig, sen såg jag inget mer. Hoppas att det fixar sig. Får se om vi kan höras nåt i dag..


Hua,, ska ju till vc för lung undersökningen. Den syter jag för. Jaja, det går de me..


Har inte pratat med sonen på några dagar, saknar honom sååååå mycket *sträcker ut armarna så mycket jag kan*....


Jag älskar dig.


Nu ska jag krypa ner under täcket igen..


Sweet Dreams


~ Puss & Kram ~ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar