Bloggintresserade

söndag 18 februari 2007

Betapet

Jahaa då har jag spelat två omgångar betapet, det är ganska roligt. Förlorade första, vann andra. Du är duktig Tessan.


I dag har det varit skitjobbigt väder. Det har blåst, så det gör ont som tandvärk i hela kroppen. Så det känns nu att jag har suttit en stund vid datorn.


Har inte kollat på melodifestivalen som jag spelade in i dag. Tror jag skippar det oxå, jag hörde en låt o de va tillräckligt. Lät som nån grekisk musik av nåt slag. Jag vet inte ?


Tror att det räcker med det jag har hört andra säga. Förr då satt man klistrad framför tv;n, det va bara ett måste. Nu är det så många som tycker att det har blivit skit o pannkaka. Ja jag oxå.


Att Magnus Carlsson åkte ut kan jag bara inte förstå ?


Nä jag bryr mig inte om det för jag känner inte för att skriva nåt elakt i kväll *S*.. Fast vem vet, det kanske kommer.


Gjorde en omelett innan, det är jättegott. Den ska vara starkt kryddad.


Hm, undra om det är nåt bra på tv ?


Kanske ska krypa upp i soffan o se efter !


Hej hopp på en stund eller två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar