Bloggintresserade

söndag 18 februari 2007

Il Divo - Mama !!!

En timme med Il Divo... Är alldeles för kort tid.


Helt fantastiskt, underbart, otroligt. Har inte ord. Har sett det innan, men det känns som första gången varje gång jag ser den. Jag förstår inte hur man kan bli så såld på musik ?


Alla låtar är otroliga, men just nu har jag en som är lite mer  o det är Mama...


Jag skulle kollat på melodifestivalen innan, men kunde inte för jag har sån migrän, får kolla den i morgon. Ja jag har fortfarande migrän, men jag kan inte låta bli att lyssna på dom. Jag får hjärtklappning.


Jag blir lite orolig när jag tänker på att jag ska till globen o se dom. Kommer jag att kunna hålla mig i "skinnet" ?


Jag ringde till mamma under en låt o sa att jag kommer nog att göra något olagligt när jag är där.


- Nää du det gör du inte. Hmm hon tycker att jag har fått dom på hjärnan *S*..


Kanske ska förklara vad jag menar med olagligt så jag inte åker på nåt *S*..... Jag tänker armbåga mig fram o hoppa upp på scenen o nypa dom i häcken. Ok, önsketänkande... *suck*


Nu ska jag lägga mig medans jag har dom kvar i huvet. Drömma, drömma, drööööömmmmmaaaa..


 


F-n varför blir jag jämt så pinkenödig när jag får migrän ? Det är skit jobbigt.


 


Hmmm, jag undra om Anita kom iväg till landet. Ja visst ja, jag skulle ju läsa din blogg. Du jag ska sova en liten stund, så tittar jag in sen. OK...


Sov gott på en liten stund. 


 



 


Mama

Mama thank you for who I am
Thank you for all the things I’m not
Forgive for the words unsaid
For the times
I forgot
Mama remember all my life
You showed me love, you sacrificed
Think of those young and early days
How I’ve changed
Along the way
And I know you believed
And I know you had dreams
And I’m sorry it took all this time to see
That I am where I am because of your truth
I miss you, I miss you
Mama forgive the times you cried
Forgive me for not making right
All of the storms I may have caused
And I’ve been wrong
Dry your eyes
Mama I hope this makes you smile
I hope you’re happy with my life
At peace with every choice I made
How I’ve changed
Along the way
And I know you believed in all of my dreams
And I owe it all to you, Mama


 


Mamma Jag Älskar Dig


Puss O Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar