Bloggintresserade

måndag 26 februari 2007

Prison Break

Äntligen börjar serien igen. Jag har nog aldrig varit med om en serie som är så spännande. Jag missade sista avsnittet *suck*


Längtar till den börjar så jag kan krypa upp i soffan o mysa.


 


I morgon ska jag till hudmottagningen för att undersöka en leverfläck som kliar så in i norden.


Jag tycker att den har ändrat på formen, men det behöver ju inte betyda att det är något. *håll tummarna*


 


Förra onsdagen o fredagen fick jag fel post igen. Jag fattar inte varför posten måste ta in analfabeter..... I ett par år har jag sagt till om detta vid olika tillfällen. Jag har t om ändrat så det står lgh nr o vilket plan jag bor på.


Hjälper de ?


- NEJ.............


I onsdagens post fick jag ett brev där det stod person nr o vad medskickat en lott...  Det är för jävligt.  Vilken tur att jag är ärlig.


Fredagen va det ett vykort som några ungdomar hade skickat till nån. Får hoppas att det har kommit rätt nu.


Ska kolla dom lite igen innan jag hör av mig. Sista gången jag pratade med henne så va hon ganska otrevlig. Men det hade hon inget för.


 


Nää fasen jag får nog ta en treo. Är trött på skallevärken. Hoppas att det blir bättre i morgon för då ska jag fixa till mina glasögon så dom inte sitter på sniskan mer.... *underbart*


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar