Bloggintresserade

onsdag 28 februari 2007

Hon på banken skrattade

när jag berättade om vad jag sa när jag fick tjänsten att betala via nätet.. Ja kul att kunna glädja någon. *S*


Hon va mycket trevlig. I alla fall så har mina räkningar dragits i dag, men dom betalas först i morgon. Det kan väl ändå inte bli nåt "straff" för ?


Ah de skiter jag i .


Natten har varit som vanligt, jag har sovit bättre. Vaknade halv 2 o halv 4.. Sen somnade jag inte om förrns 7 snåret.


Inget snarkande i natt heller. Vilken tur jag har *S*.


Jag tror att det beror på den andra medicinen jag får ta när jag får kramp.


Ringde till öron-näsa-hals avd o dom håller min remiss i två månader till. Skönt.


Dom fixade till så jag slapp betala för tiden som jag uteblev. Eh, en tid som inte jag fått.  Det konstiga va att dom hade 3 olika datum på papprena. Hon fattade inget.


 


Pratade en liten stund med Marcus innan han åkte till jobbet. Han va bättre från förkylningen. Skönt de. Allt va som vanligt.


Att det är så tomt, jag saknar honom. Jag vet att han är vuxen o har ett eget liv. Men jag kan inte rå för att jag saknar honom.


 


Nää nu tjatar Anita, så det är lika bra att hon får lite uppmärksamhet innan jag får hål i skallen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar