Bloggintresserade

tisdag 6 februari 2007

122 Dagar kvar,,,

,,, till va då ?


 



 


IL DIVO......... Såklart.


Tiden går sakta. Fast igentligen så går den ganska fort ändå, om man tänker tillbaka till när jag beställde biljetterna.


 


Sonen ringde när han kom hem från jobbet i kväll. Han lät väldigt pigg. Det va skönt att höra hans röst.


Han har inte haft något ont sen igår. Underbart !!!!!


 


Böjar bli så trött, det kryper i hela kroppen på mig. Har betat av ca 1300 mail. Ja det är från olika tubgrupper.


Hade tänkt göra lite bilder i mitt psp, men det får jag ta i morgon. Eller om jag vaknar i natt *S*.


Teddy börjar vakna till liv så det är dags att gå ut o kissa honom för natten.


 


Undra hur barnen har det i Sälen ? Får nog slå en signal till dom i morgon. Kom ihåg nu att ni skulle leta reda på en lång stilig karl till moster :)


 


Oj nu kom jag på varför det känns som jag är sjö sjuk. Mina glasögon gick sönder innan, dom små gummibitarna som "knippsar" på näsan, den ena har lossnat, så dom ligger på sniskan.


Får åka in till stan o fixa det snart. Märkte innan att jag har fått sämre syn. Inget roligt alls. Måste se till att skaffa linser oxå. Det är skönt att ha nu till sommaren.


Nä nu stänger jag butiken för den här kvällen.


Sweet Dreams.  


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar