Bloggintresserade

måndag 26 februari 2007

Tessan, Tessan Puss på dig.

Nu har jag spelat betapet o jädrans vilken tur jag hade.. Det är så jag skäms. Jag brukar förlora, men den här gången vann jag med ganska mycket. *S*..


Lite glad blev jag allt. Måste ju lägga ut bevisen *S*...


333 för sej jamma


 



 


Slut poängen *S*


616 p


 



 


Ja så kan de gå... Du klår mig nästa gång *S*..


Du får spela mot Anita,, så vinner du lite oxå ..


 


Skulle kolla lite på tv innan, det va nån film med Denzel Washington, den va dålig, så jag bytte över till det nya pokerfejs eller vad det heter.


Tyckte inte att det va nåt speciellt heller, det va liksom ingen spänning i det hela.


 


Pratade med sonen i går kväll. Han ska fortsätta jobba natt i 3 månader *suck*..


Det är inte alls lätt att få in några lediga tider som man kan träffas, sen är det ganska jobbigt för honom. Han har ganska svårt att slappna av när han har kommit hem, så han kan inte somna direkt.


Annars mådde han/dom bra.


Älskar dig Puss


 


Jahaa då ska Ikea bygga ut i Jönköping.. Som om det skulle behövas, jag hittar ju för 17 inte som det är nu.


Lägg pengarna på nåt annat i stället !!!!  Tycker gott att Ingvar Kamprad kan skänka pengarna till dom som behöver........


 


Ja så har vi då Danmarks kronprins Frederik som pinkar i havet. Ojj han visar snoppen. ??


- Va vilken snopp. Jag ser ingen. Stackarn han har ju knappt igen, de va väl inget att skriva om.


 


Nåt att skriva om är väl ändå Prinsessan Madeleine.. Där kan vi snacka om vacker, stålande, hon har en naturlig skönhet. Hon fick fan för att hon stal föreställningen när Norges Kung fyllde år. So What !!!!


Det säger ju allt om att Madeleine är VACKER, o inte behöver skämmas för sin kropp....


 


Hm såg att Kevin Costner ska bli pappa igen... Det spelar ingen roll hur gamla karlarna är, dom kan skaffa barn ända till dom inte pallar att ha sex längre. (Då menar jag inte med hjälp av någon spermabank) Utan på egen maskin.


 


Medans man nästan blänger på kvinnorna som blir gravida efter dom fyllt 40 år. Då är man i folks ögon ett gammalt russin ?


Det är helt sjukt.


 


Kvinnor är som vin, ju äldre dom blir desto bättre blir dom.


Medans männen är som frukter.. Dom blir snabbt fallfärdiga *S*..


 


Va bara tvungen att skriva så...


 


Nu är det läggdags..


Ha en underbar vecka...


~ Puss & Kram ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar