Bloggintresserade

tisdag 27 februari 2007

Hoppsan

För ett tag sen fick jag erbjudande av swedbank att betala in räkningarna via nätet. Men jag känner mig inte säker på det o det förklarade jag.


Man hör så mycket om att det är lätt att "hacka" sig in rensa allt. Ja allt, jag har ju inte många kronor men i alla fall.


Jag frågade killen vad jag skulle göra OM det på något sätt inte gick att betala via nätet.


- Nää men det har inte varit några problem o varför skulle det bli det nu ?


- Jo för så fort jag ska ändra till något bättre så åker jag alltid med huvet före i backen.


Han skrattade o menade på att inte skulle de hända.


- Nä sa jag, jag har ju inte lust att betala en avgift för varje räkning det blir ju svindyrt.


Men jag skulle inte oroa mig.


- Så bra, då tar vi den tjänsten.... Tack o hej.


 


Jahaa här sitter jag nu. O vad har hänt ??????????


JAG KAN INTE BETALA MINA RÄKNINGAR. FÖR DET HAR KRASCHAT


Tack o hej.


*suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar