Bloggintresserade

måndag 5 februari 2007

Rap - Burp

Måste bara skriva att jag sitter o går igenom alla mina mail, samtidigt pratar jag med Anita. Hon har funderingar på om hon håller på att bli knäpp. OM ?


Hon är hos sin son i Brazilien, så vid frukostbordet så rapar hennes svärdotter o ber om ursäkt. Men Anita säger på sin oh så säkra engelska.


- Oh no don´t be sorry, it´s god for you to rape....


Synd att jag inte kommer ihåg, för det har varit flera såna här tillfällen.


Herregud, henne ska jag gå med till Globen o se IL DIVO, hur ska det sluta ?


Får hänga en skylt om halsen på henne där det står har permis i några timmar...


Puss på dig.

2 kommentarer:

  1. Jaha där rök mitt allias åt helsike jag som tänkte vara inkognito tänkte skriva innkontinent men kom på rätta ordet.....jaja de e jag som e Anita ( rapisten( ok då. o du droppflaska har jag skaffat redan för jag förstår att de behövs när jag ska träffa dej för första gången..puss okram o nyp i häcken ..aaaaaaj..

    SvaraRadera
  2. Hahahaha tror du inte att jag har väntat på att du ska säga nåt.. Vet du,, du har redan avslöjat dig i din profil.. Ehh, jag vet hur många barn o barnbarn du har. Men du glömde räkna in hunden. O som om jag inte visste vart du bor halvårsvis hahaha.
    Tur att du har skaffat droppflaskan, då slipper jag de. Käpptanta..
    Puss O Kram

    SvaraRadera