Bloggintresserade

tisdag 27 februari 2007

Kämpar med att

hålla mig vaken. Tror jag gäspar käkarna ur led.


Pratar med Anita i headsetet medans jag sitter med mitt ritprogram. Det är sövande när man sitter o tubar. Väldigt lätt att man nickar till. *S*


Hon har problem med att spara gif bilder. Som vanligt tjatar hon på *S*.


 


Va inne hos mamma innan o toppade henne lite. Brukar få ta lite med saxen när det har vuxit ut. Precis när jag va o putsade vid örat på henne så skällde hunden till o det va sååååå nära att jag tog örat på henne. Det hade inte blivit roligt *S*..


Snart är kl 22... Vill sova nu. Men jag ska vara vaken lite till.


Undra om dumpa dig kärring har skrivit nåt i dag *S*


Måste ta o kolla de.


2 kommentarer:

  1. han hade inte skrivit något alls... Jag var nyss inne och kollade! :)) Ha en bra dag, och hoppas att natten var snarkfri! ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Jo tack den va snarkfri i alla fall till kl 4 i morse :)
    I går kväll kollade jag om han hade skrivit men nä, vi får kolla honom sen *S*.
    Lite kul att läsa.
    Ha en bra dag. kram

    SvaraRadera