Bloggintresserade

torsdag 8 februari 2007

Erkänner grov misshandel ???

Medans familjen begraver sin lilla son så erkänner psykopaten misshandel !!


Grov misshandel. Hur f-n kan dom bara säga så ?


Nu ska det daltas, han ska undersökas hur sjuk han är osv. Visst det är fruktansvärt när någon är sjuk.  Det är inget man kan rå för.


Men finns det inga gränser till vad som är tillåtet ? Spelar väl ingen roll hur sjuk man är, inte ska man komma undan med mord.


Eller ?


Hade jag visat tendenser till att kunna göra nåt sånt här, så hoppas jag att dom hade låst in mig o slängt nyckeln för gott. Inga jädrans undersökningar, utan rena straff.


Jag har innan inte tyckt att man ska införa dödstraff, jag är fortfarande väldigt tveksam. Men är det så att någon tar en annans liv, så ska man banne mig få gå samma väg.


Inget daltande o mjäkande om hur sjuk man är.


Ska det vara så svårt att tala om att detta är ingen misshandel utan mord,,,, mord o inget annat ............


Vill inte skriva mer...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar