Bloggintresserade

lördag 10 februari 2007

Tröttsamt

Trött, ont, snurvlig, yr, fryser, ont, ont...


Usch så trött jag är på denna värken. Känns som jag har tandvärk i hela kroppen.


Dusch strålarna känns som nålar på kroppen. Men det är enda sättet att försöka mjuka upp musklerna lite.


Har inte orkat göra nåt med mina hemsidor, eller med mitt ritprogram. Vill så gärna, men nä det går inte.


Försöker hålla mig vaken så jag kan se melodifestivalen. Den kan väl ändå inte vara sämre än förra lördagen ?


Tror jag ska värma mig lite mjölk, det är gott när man är frusen.


Hej svejs !!!


 


 

1 kommentar:

  1. snacka om att det fattades nåt här ikväll...saknade dina underbart roliga kommentarer om alla låtar..men fattar så väl att de e ju inte så skönt o sitta o skriva roliga saker när man har ont o inte mår så bra.mjukiskram från en trogen läsare :) krya på dej

    SvaraRadera