Bloggintresserade

tisdag 13 februari 2007

Nattis !!!

Ja då har jag suttit  o rensat ut mailen. Jisses, snacka om att det lyste rött.


Skapat nöjesfält har vi gjort oxå. Inte illa. Snurrigt värre. Men så roligt. Det är så kul att se hur duktiga barnen är med allt.


Blir inte mycket mer för min del i kväll, orkar inte. Åt en god omelett innan.


Nu tror jag det är dags att krama kudden.


Avslutar med en liten historia...


Sweet Dreams..


Kram kram


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


En man uppträdde på cirkus med en levande krokodil.

Avslutningen av numret var en riktig rysare. Han drog ner gylfen
och tog fram sin stolthet och placerade den mitt i gapet på
krokodilen. Så stängde han krokodilens käft och stod alldeles
stilla, publiken var dödstyst.

Efter ungefär en minut tog han fram en liten gummiklubba, gav
krokodilen ett kraftigt slag i skallen och då öppnade denne gapet.

Mannen kunde dra ut sin stolthet igen, helt oskadad. Publiken
jublade och var lättad.

Då säger mannen att han erbjuder 10.000 kr till den i publiken som
vågar göra om samma sak. Dödstyst i publiken, ingen vågar ställa
upp.

Då räcker en blondin på första bänk upp handen.

- Jag kan prova, om du lovar att inte slå mig så hårt med den där
klubban!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar