Bloggintresserade

fredag 9 februari 2007

Chockad !!!

Kom på mig själv med att sitta o gapa som en fågelholk. Jag är chockad, jag vet inte vad jag ska säga. ? !


Har läst lite om Anna Nicole Smith´s död. Hur minns vi henne ? Diskutera gärna det bla bla bla.


Hon hinner knappt dö förrns det skrivs massor med elakheter.


Visst jag va ingen beundrare , jag tar avstånd till allt vad droger är, hennes sätt att leva, utsätta familj/son osv.


Nu hittade jag till en sida som fick mig att tappa hakan. Fy fan på ren svenska vad folk är hemska.


Vi kan inte tycka lika, men vi kan tänka oss för innan vi spyr galla.


Jag står fast vid hur jag tycker när det gäller alkohol, droger mm. Jag har en väldigt stark åsikt om det. 


Men nån måtta får det vara på elakheterna, påhoppen.


 


Forum med Anna Nicole


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar