Bloggintresserade

tisdag 20 februari 2007

Snö snö snö

Jag vill inte ha mer snö nu. Är mäkta trött på den. Det har varit skönt ett par dagar då har jag kunnat gå ut på min lilla trädgårdsplätt o det har varit gräs. Nu är det täckt med snö igen. Den här vintern har musklerna verkligen tagit stryk. Först blåsten , regnet, värme, blåst, kallt, värme, regn, blåst, snö snö snö. Trots att jag har en jättebra säng, som jag kan ställa in, så kan jag inte sova. Har jag tur så kan jag sova en timme, sen måste jag upp o röra på mig.


Dammsög lite innan. Skönt, nu kan jag vänta till helgen med att städa. *S*...


Inatt va sista avsnittet av den där Miriam. Oh som jag skrattade. Men vad jag tyckte synd om killarna. Ja även henom. Honom, henne, ja Miriam. Men hon ljög ju för dom hela tiden, dom sprang o fjantade o gjorde precis som hon sa. Den ena killen va så gullig, han gjorde inga närmanden, men visade ändå vad han tyckte. Den andra han snodde varje stund han kunde för att få vara ensam med henne. Kladda, pussa, klämma lite. Ja de va han som vann oxå hahahaha.. En week end med henne på en lyxbåt + 10.000.... Men hon måste först avslöja sin hemlighet... Allvarligt så trodde jag att hakan skulle åka ner ända till knäna på stackarn när han fick reda på detta. Resten av killarna som hade blivit utröstade hade kommit tillbaka för slutfinalen. O som fattade vart det skulle komma när hon började prata med Tom som vann.


Ja, jag vet inte vad jag ska säga ? Miriam får skylla sig själv, man ljuger inte så. Det va synd om killarna för dom blev som förvridna av hennes skönhet. Men jag kan ändå inte låta bli att skratta åt dom.


Efter så intervjuade dom killarna, några va chockade, en tappade respekten direkt, medans några skulle tagit emot pengarna, båtturen o kanske nåt mer med Miriam, medans några gapskrattade.


Ja så va de roliga slut. Fast de va igentligen inte så roligt att se hur dom blev lurade.


 


Gny gny gny, japp då va de dags att ta en liten kisse runda.


Hej hopp !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar