Bloggintresserade

fredag 9 februari 2007

Trevlig Helg

Jahaa då har ännu en vecka gått. Fattar inte att tiden går så fort.


Har precis tittat klart på den där Miriam. Hände väl inget speciellt i detta avsnittet. Tror att det händer mer i nästa.


 


Jag ringde till Sanna i dag o pratade en stund. Allt va frid o fröjd. Jag frågade om hon hade hittat en lång snygging till mig, men hon bara skrattade. Hon letar bara till sig själv. Hmm får allt ta ett snack med henne *S*.


 


Ska bli intressant o se när dom kommer hem hur många dagar det tar tills Tilda vill komma till mormor o sova över *S*.


Tur att vi bor vägg i vägg, då kan hon/dom gå fram o tillbaka hur som helst. Ja som Teddy gör.


Han sätter sig vid ytterdörren o gnäller när han vill in till henne. Särskilt om han känner att hon har bakat bullar.


Ringde oxå till Marcus,, han mådde bra. Han jobbar kväll. Tack o lov att jag har honom.


 


Det va visst en fin begravning för Tobias. Hela kyrkan hade varit full. Såg en liten "snutt" på nyheterna, man fick se kistan o blommorna, ja som bilden i tidningarna.


Usch, jag kan inte låta bli att tänka på dom.


 


Sweet Dreams.


 



 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar