Bloggintresserade

fredag 16 februari 2007

ABC lista

Nu tänker jag vara super tråkig, o göra en A B C lista. Snacka om taskig fantasi. Ja det fylls väl på vartefter ( hoppas jag )


 


Anneli är mitt namn - Ansvarsfull - Artig - Allvarlig -


Blond - Bugga är roligt - Banan är gott - Beroende av näsdroppar -


Champagne är gott -


Drulle - Datanörd - Dotter - Drömmare -


Envis - Effektfull - Elak (hehe) -


Fattig - Fibromyalgi "tant" - Fundersam - Fumlig - Full i fan - Fyndig - Fothatare -


Givmild - Gråter ganska lätt - Gottegris -


Hilding heter min goa säng - Hemmatam - Hjälpsam - Hund 1 st - Händig -


Il Divo fan - Icke rökare -


Jordgubbsälskare - Jeans tjej - Jävlar anamma i mig -


Körkort - kärleksfull - kyssar är underbart - Kramgo - Kompis - Karltokig(med en nypa salt)  - Katt 2 st -


Lat -


Mamma - Moster - Mogen - Mammegris - Motor har jag under sängen -


Nyfiken -


Ovanlig -


Pålitlig - Pinsam (ibland) - Pollen o politiker allergiker - Pensionär -


Qvinna -


Rolig kan jag nog vara - Rädd för kärlek - Rökfri -


Städa tycker jag inte om - Snäll- Skrämmas oj vad kul - Svensk - Soda stream beroende - Storasyster - Sökande -


Tokigheter är något jag gärna hittar på - Trogen - Tålamod till tusen - Tjurig (kan vara) - Tandläkarskräck - Tacksam -


Underbar - Utomlands har jag varit flera gånger -


Våren är vacker - Vän - Vaccinerad - Vresig - Vulgär -


Winegummi tycker jag inte om - Wrestling är kul -


Xylofon har jag aldrig spelat -


Yrslig ibland -


Zebra har jag inte ridit på -


Åskrädd -


Älskar min son över allt ( även hunden såklart ) Älskar att skratta - Ärlig -


Överbeskyddande (stackars son) -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar