Bloggintresserade

fredag 16 februari 2007

Let´s Dance

Jaha då kom jag ihåg programmet i kväll. Ska bli intressant att se vem som åker ut. O hur dom har utvecklat sig.


Har flera som jag personligen tycker ska åka ut, eller borde ha åkt ut.


Men som sagt, nu får vi se.


Först ut ;


 


Lasse o Ann oj oj oj, stackarn har vinterkräksjukan. Missade rejält. Inga snygga kläder. Inga bra poäng.


Poäng ; 2 2 2 1


 


Martin o Cecilia Ohhhhhhhhhh tjusigt. Romantiskt, underbart. Helt toppen. Det perfekta paret, dom känns som ett. Min favorit 


Poäng ; 6 7 8 8   / Hua dåliga poäng... Skulle haft mycket mer.


 


Harald o Maria  Gillar Maria, men Harald är inte så bra på att dansa. Han har faktiskt bra bensprattel. Men överkroppen är inte riktigt med, ganska stel. Maria har en snygg klänning. Han klarade trots allt dansen ganska bra. Men inte min favorit


Poäng ; 6 7 6 7 


 


Erika o Daniel Erika är så vacker i sin klänning, oh dra mig baklänges det är helt underbart att se dom dansa. Man skulle kunna tro att dom är riktigt förälskade. Wooow. Dom måste ju bara få 10 rakt igenom. Har varit min favorit, o är det fortfarande


Poäng ; 7 9 9 10  / Nää dom skulle verkigen haft mycket mer.....


 


Ebba o Jonathan  Tycker att det är lite mer skådespeleri än dans för Ebba. Får se nu i kväll. Snyggt , sexigt !!! Läcker klänning. Bra gjort. Lite roligt att höra att Maria sa samma sak om Ebba att hon spelade. Jag är väldigt impad. Har inte varit min favorit innan, men ändrade inställning i kväll.


Poäng ; 7 9 8 8


 


Tobbe o Annika Hahaha han ser lite skrämd ut ibland, men dom dansar bra. Riktigt bra. Ja du jobbade fram din manlighet *S*. På nåt sätt så har jag gillat honom hela tiden.


Poäng ; 7 8 7 6  / tja ganska bra poäng.


 


Yvonne o Tobias Oh fan det gjorde hon riktigt bra. Inte alls det stela som jag har sett innan. Har inte varit någon favorit, men nu gillade jag absolut det jag såg.


Oj oj vilka lovord.


Poäng ; 7 9 10 9  / wow vilka poäng


 


Sist men inte minst ;


 


Anna o Tobias Ja du Anna , du har klarat dig galant innan. Det blir svårt att toppa flera av dom. Men jag håller tummarna.


Vilket förspel, vilken dans. Helt otroligt. Vilken början, mitt o slut. Juryn är tycker absolut inte som mig. Men ok, det va kanske lite mer "teater" som dom sa. Men nää de va toppen.  


 


Poäng ; 6 7 6 4  / men jisses vilka skit poäng...


 


Jaha då får vi se om Lasse får åka hem. Det är ju det han vill. Dels för han inte mår bra. Jag röstar i vilket fall som helst hem dom. O det är jättesvårt att säga vem som ska vinna.


 


Paus  


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar