Bloggintresserade

torsdag 15 februari 2007

Läs inte om du är på gott humör

I dag har det varit en sån där jobbig dag. Allt har varit tungt.


Hur fasen kunde jag komma på att döpa min Blogg,,, blogga mig hit o blogga mig dit ?


Gud vilken taskig fantasi.


När jag vaknade o gick upp i natt så smällde de till i muskeln ovanför knät på mig o jag har så ont. Varje gång jag tar ett steg känns de, när jag ska resa mig så gör det skit ont. Haaaa, kan jag väl ta den värken oxå.. Det gör ju varken till eller från.


 


Undra hur ofta tikar löper ?


Jag tycker att dom löper hela tiden, dom avlöser nog varandra. Nu löper två av Pudlarna här IGEN. Teddy låter värre än en gris när han går o nosar. Han är ju så korkad att han fortsätter att nosa trots att han sätter snön helt på tvären. Vi är inte kompisar när vi är ute o går. Ska köpa rollerblades o sätta på tassarna på honom, så kan han streta emot bäst han vill.


Jag vet att han lider jättemycket när det är löptikar överallt. Men det gör jag oxå. Undra om han skulle lugna ner sig om jag kastrerade honom ?


OM jag skulle göra det, så skulle det vara för hans skull. Jag har pratat med veterinären om detta o han lider. Han har väldigt hög sexdrift. Jo tacka fan för de. (vilken karl har inte de?)


Men det är en kostnadsfråga, sen är han inte längre ung.


 


Det är så mycket tråkigheter överallt. I dag dog  Johanna Sällström 32 år Ung.. Allt som hon har åstadkommit. Herregud människan har precis börjat sitt liv.


Alla elaka påhopp om Anna Nicole o hennes lilla bebis. Tack o lov att hon är så liten som hon är. Fast kanske är det synd, för hon kommer inte att ha egna minnen, uppfattningar om sin mamma, för trots att hon missbrukade o bar sig åt, så tror jag att det fanns en mamma som älskade sina barn. Nu får lilla Dannielynn sin uppfattning genom alla andra, både på gott o ont kanske.


Det tvistas om henne som om hon vore den stora villan, eller kanske kylskåpet med drogerna. *ironi*


 


För att inte tala om hur detta med Tobias har påverkat många. Det gör ont... Tobias


 


Sen har vi då  Kristian Kabelacs som har fått kämpa för sin sexuella läggning.  Men tji fick hans sk vänner, nu utsågs han till Årets kämpe på Gaygalan. Bra jobbat Kristian, stå på dig.


 


Till alla politiker, ska det vara så jädrans svårt att sätta lite gränser ?


Att fixa till lite lagar som straffar o inte daltar...................


Men det kommer, sanna mina ord. När någon av ER drabbas.


 


Nu har jag gnällt, kastat skit. Rätt eller fel ???


Kanske kan jag sova gott ?


 


ps,, jag glömde ju att jag läste t o m någonstans att det va extrapris på gravstenar !!!


 


 

2 kommentarer:

  1. jaha du rollerblades kan du inte skaffa ett par till dej oxo så blir allt lättare o du glider med:) o du du har inte fel .. de e skönt o kasta skit på dom som e värda det ,så du kommer säkert o sova gott inatt..ha de...

    SvaraRadera
  2. kan jag skaffa rollerblades till dig oxå. Det hjälpte att skriva lite, sen att det är gallematias spelar ingen roll.
    Nu kryper jag tillbaka till sängen igen. kram kram

    SvaraRadera