Bloggintresserade

lördag 17 februari 2007

Sweet Dreams

Jahaa då har ytterligare en dag/natt gått. Har varit o handlat lite igen. Lite grönt, frukt, ja ok lite godis oxå då... Skulle inte gjort de. Men jag har så svårt att blunda när jag ska gå förbi kassan, tänk om jag går rakt ut med allt,, ja då snattar jag ju *S*


Dom vet vad dom gör när dom har godiset precis innan man tar upp plånboken.


Har pratat med sonen en sväng, han mådde fortfarande inte bra. Han skulle ju ringt upp mig i kväll , men han glömde väl bort sin lilla mamma. Somnade i från. *suck*.. Hoppas du sover av dig skiten så du mår bra när du vaknar.


Har pratat med Anita oxå, hon skrattade när hon fick veta att jag hade pratat med hennes dotter. Eller ja dottern hade pratat med mig. Jag tror inte att jag kommer ihåg allt, utan jag blandade ihop drömmen med henne. Försökte ringa till henne, men hon hittade väl inte telefonen. *S* Ovanligt *S*..


 


Nää nu börjar jag bli ganska trött. Skulle ju lagt mig tidigt i kväll.


 



Läste en artikel innan om en tiger som adopterat en liten gris.. Oh de va så gulligt... Det kul o läsa lite sånt oxå o inte bara om tråkigheter. Titta så söta dom är..


Hmm undra hur länge den grisen får leva ???


Blir väl middag av den oxå kan jag tro.. Hemska tanke.


Nä nu kommer John Blund... Lika bra jag hoppar i säng så jag inte vaknar i morgon med hela alfabetet i pannan *S*..


Sweet Dreams..


Puss O Kram...  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar