Bloggintresserade

fredag 23 februari 2007

Knall fall i

betapet... Förlorade 4 ggr på raken. Ena gången strulade jag till det rejält, när jag skulle lägga så bytte jag ut mina bästa bokstäver. Blev lite arg.


Men men , det gör inte så mycket, det är bara skönt att få sitta o spela o tömma huvet.. Men det är inte lätt när man har Anita i headsetet.


Jag tror inte att det finns någon människa som kan TJATA så som hon kan. Jag är allvarlig.


Spelar ingen roll vad hon gör, så nog pratar hon. Vi är nästan som ett gift par, hon tjatar o jag skäller ifrån.


Oh om ni kunde höra, jag bad henne att vara tyst lite, men näääääää, det går inte.


 



 


Ja de finns ju dom som har det värre än mig *S*..


(nä då, hon kan vara snäll oxå)


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hon måste starta om datorn, lugn o ro en liten stund.


Hahaha jag skickade en snuskbild till henne o hon är rädd att någon ska se att hon har den på datorn, hon får inte bort den... *asg*


Nog om de.


 


Kisse paus för Teddy.


Tillbaka, oj jäsingens va han skrämde mig när vi kom ut. Det va en hare där, han skulle springa efter, som tur har jag koppel på honom även på min lilla trädgårdsplätt. Haren stack iväg, o Teddy börjar skälla. Det är bara de att när han skäller så sätter han ofta i halsen. Jag vet inte om gomseglet är slappt på honom för han låter skall o sen som en gris. Ja undra hur många grannar han väckte upp nu ?


 


Jag förstår inte vad som rör sig i huvet på människor som kan ta sitt egna liv.


Jag menar inget illa, utan det är bara de att jag inte förstår.


Varje dag nu så är det alltid någon som har försökt att ta sitt liv. Att Anna Nicole Smith gjorde de kan jag kanske förstå. Hon levde ett väldigt "hårt" liv. Jag menar hennes sätt att leva, knarka ihjäl sig. 


Men nu så pratas det mycket om Britney Spears, hon får fnatt o rakar skallen. Blir inlagd, sticker där i från, ska ta sitt liv, inlagd igen, slåss om barnen...


Nä det kanske är dumt av mig att skriva så här. Men jag förstår fortfarande inte. Visst fattar jag att personen i fråga är sjuk.


Men är dom inte rädda ? Eller är rädslan för att leva vidare större ?


Det kanske inte är så långt i från det där "knäppet" det lilla som gör att man tappar allt. Igentligen tror jag inte att det behövs så mycket förrns det lätt kan slinta till.


Usch, det är hemskt. Jag lider verkligen med dom som mår så dåligt.


Har själv upplevt ångest för många år sen, men det går inte att jämföra.


Nu räcker det med tankar.


 


Hoppas att ni har haft en bra dag. Det har snöat på som vanligt. Har inte varit lika kallt. Men värken den ger sig inte i första taget.


Oj vad klockan skenar iväg. Inte konstigt att jag är dimmig i ögonen.


 


Hmm undra vad Mottag trackback betyder ? O skicka ping för inlägg ?


 


Ha nu en Trevlig Helg. Ja så gott det går.


Händerna under täcket.


Good Night Sleep Tight Dont Let The Bed Bugs Bite 


~ Puss & Kram ~


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar