Bloggintresserade

torsdag 8 februari 2007

Miriam del 5

Jordnära o ärlig. Pyttsan. Som jag har skrattat. Oj som jag väntar till sista programmet. Nu såg jag att dom vinner pengar o en kryssning.. Hahaha,, när den som vinner får reda på detta så undrar jag OM han kommer att stanna kvar på båten med henom ?


I detta avsnittet skulle dom strippa hahaha oh herre jävlar. Dom gav allt..  Särskilt Marinsoldaten Dom... Jag kan riktigt se framför mig nu hur hans "soldat" vänner ser ut i ansiktet.. hahahaha.


En annan av dom låg o "hånglade" med henne/honom. Urk så jag avskyr ordet hånglar... Men oj när han får veta allt detta... *S*


Fasen det är ju lite taskigt, eftersom dom inget vet.  hahaha men fasen så roligt ändå.


Det hon begär av dom är att dom ska vara ärliga.. Jo pyttsan, hon / han är ju ärligast av dom alla... *S*.


Nu ska jag lägga mig o somna till filmen.


Sleep tight.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar