Bloggintresserade

söndag 4 februari 2007

Dra ner rullgardinen


 


Jahaa titta då hittade jag så man kan lägga in en liten bild.


Pilla pilla.


Sitter fortfarande med Anita i lurarna, börjar få skavsår i öronen nu.


Hon förstår inte att jag är trött, bara för att hon sitter i Brazilien , klockan där är bara 21;13 nu.


Men det gör inget, hon har fått höra mitt klagande om Melodifestivalen.


Kunde jag väl fatta att det skulle sågas så in i 17..


I natt åker syrran med familj till Sälen. Mamma satt barnvakt innan i kväll hos barnen medans syrran med man va o såg melodifestivalen, det hade visst inte varit så tråkigt.


När lilla Tilda kommer upp från sängen så säger hon till mormor att hon kommer att sakna henne. Hur ska hon klara att vara borta i en hel vecka ?


Sen säger hon att det hade varit bättre om hon redan va i Sälen för då hade hon snart varit hemma igen. *S*.


Hon sa oxå att säg till Anneli att hon inte får glömma mig. För jag är snart hemma igen.


Hahaha tänkte just på när dom va i Turkiet i somras,,,, i två veckor.. Snacka om att hon längtade hem. Jag pratade med dom på msn, såg dom på webcam, det såg ut som hon hade sålt smöret o tappat alla pengar. Hade hon kunnat så skulle hon tagit flyget hem ensam. Klart att hon hade en rolig semester ..


Den lilla hönan är snart här igen o domderar. Tar hunden på en promenad, o vi ska göra våra egna lilla goaste potatis sallad.


Hon har t o m önskat den när hon fyller år.


 


Bäst av allt i dag - Självklart när jag får prata med min son, när han säger att han älskar mig. O att få höra att jag är världens bästa moster.


Sweet Dreams.

1 kommentar: