Bloggintresserade

onsdag 21 februari 2007

Strular !!!

Jag förstår inte varför yahoo ska strula så med mailen. Man kommer inte in o kan kasta förrns det är fullt.


Msn;s hemsidor strular oxå. Det är flera sidor som har försvunnit helt. De är bara att vänta o se om man har nån kvar sen.


Anita har fått sin sida förstörd. Msn hade ett stort tekniskt problem i dec.. Hmmm konstigt det inträffar alltid nåt i dec.


Stackars dig, du får lägga upp allt igen.


 


Har suttit o fixat lite på ena sidan. Försökt kolla mailen, jobbat lite med psp.


Men det tar emot med psp just nu. Men det går upp o ner som med allt annat.


Ännu mer snö har det kommit, o det verkar inte sluta än på ett bra tag. Trist , trist.. Men det är ju kul för alla barnen som kan vara ute o leka.


Semlor,, mmm de kan vara gott. Men jag har inte ätit någon. Det är godast med semlor som man har gjort själv.


 


Undra om Bert "stjärt" Karlsson har ätit många semlor i dag ? Eller har Anna "panna" du är vad du äter hållit ett  på honom *S*


 


Anita har redan kommit hem från landet. Hon blev utan garn, inget o läsa, vädret va tråkigt. För f-n du är i Brazilien... *S*... Vill du ha lite snö eller ?


 


Eh vi kanske skulle ta o raka huvet !?. Det är ju populärt nu. Nä jag vill ha mitt slitna hår kvar.


 


Jaha o jag har ju glömt att ta tag i floatingen. Förstår inte vad man tänker med ?


Måste ringa dit o beställa tid. Jag vill testa, tänk om det är jätte skönt o att det kanske kan hjälpa lite.


Den 22;a ska jag tillbaka till VC för lungfunktionsundersökning ( där anita har du ett långt ord som du kan kasta om bokstäverna på ).


Det va faktiskt jobbigt. Jag va helt slut när jag kom hem, för att inte tala om hur ont i skallen jag fick.


 


Har pratat lite med Kristina i kväll, hon visade mig sina fina alster som hon har animerat.. Duktigt.... Det är roligt att se hur andra blir bättre o bättre.


 


Slut tjatat för den här gången.


Ha en bra dag !!


~ Puss & Kram ~


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar