Bloggintresserade

måndag 19 februari 2007

Promenader

Oh så skönt det är. Tänk om det kunde blåsa lite mindre, o inte vara så halt. Vad jag längtar till våren.


Jag mötte två små flickor, dom kom gående hand i hand. Dom stannade till o pratade lite med hunden. Den ena tjejen hade inga tänder framtill, såg nästan ut som hon hade gått några ronder *S*.


Hon läspade lite när hon pratade. Efter en stund så suckar hon o säger att hon längtar till sommaren. Sommaren är den underbaraste tiden. Hahaha småtjejerna tyckte att sommaren är helt underbar. Men suckade dom, vi får väl åka skridskor sålänge nu när det är snö.


Sen säger dom bara att nej nu måste vi gå hem. Så jag sa till dom att gå direkt hem. Ja då det ska vi *S*..


Söta,  flickor, inte gamla.


I dag har det inte varit någon bra dag. Min värk är hemsk. De va jobbigt även i natt, fick gå upp o duscha varmt flera gånger. Det är precis som att det blåser inne i kroppen, som när det blåser rejäl storm ute.


Tror jag ska fixa till en soppa, de va längesen jag åt.


Hej svejs !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar