Bloggintresserade

torsdag 2 oktober 2008

Vad är det

för fel på bloggen nu då ? 


Jag satt o skrev ett långt inlägg innan o pang så är det borta.


Jag skrev i alla fall att Nina mådde bättre.

Marcus hade köpt såna där sugatuttkoppsamingsgrejs.

Så det kändes mycket bättre. Sen ska jag ta med mig en bedövnings salva i morgon när jag åker dit. Xylocaingel. Den är jättebra.

Jaja, smoothien va supergod, skulle kunna äta lite mer.. Det går alltid ner.


På tal om ärtsoppa, så tittade jag på världens fetaste man nyss. Jag kan inte hjälpa de, men fy fasen vad det är äckligt. Ja inte bara hans fetma utan allt runt omkring.

Han va stolt att vara den fetaste mannen. O de va som dom sa att han tjänar pengar på detta. Undra om han menar allvar med att gå ner i vikt ?

Sen kan jag inte begripa hur dom kan ha sex ?

Visst , hon kan ju ha de med hjälp av honom. Men hur katten hittar man till ,,, ja ni vet.. Hur annars kan han bli tillfredställd ?

Pilla honom lite i örat med en tops.. Jo de kan gå hett till de vill jag lova. Jisses va skönt de är att snurra runt med en tops.  Det är så ögonen går i kors.

Nä nu ska jag snart lägga mig för jag ska vara pigg till jag träffar mitt barnbarn för första gången.

Herregud, jag kommer inte kunna sova nåt. Ah skit samma, de får jag göra i morgon kväll i såna fall.

Sweet Dreams.

(hoppas att de går att publicera nu)





2 kommentarer:

  1. game over.............2 oktober 2008 kl. 17:34

    Jaaa visst e det läskit. Men jag tror han säger att han e stolt bara, för att orka med sig själv. Nu ska jag sova. Kramisar Åsa

    SvaraRadera
  2. ...man kan inte annat än att inse att det finns faktiskt en käreste för alla =)

    SvaraRadera