Bloggintresserade

torsdag 16 oktober 2008

Dina vänner på DIN Msn = Messenger


 


Dagligen får jag från kompisarna på min msn-live....


Det ploppar upp såna här länkar som man ska klicka på... Visst tror man att det verkligen är kompisen som har skickat den till dig.


NU är det INTE så.... Inte i detta fallet... För att vara på den säkra sidan så fråga om personen sitter där, får du inget svar. Stäng ner den. Kontakta din kompis på något sätt o säg att det skickas länkar från msn messenger / live.


Har fått både på engelska o svenska.. Försök att INTE  klicka på dom. Det är virus.


Jag skickade ett sånt här vidare till dom som kan detta, o fick till svar att inte gå på de. Alltså inte klicka på länken.


Nu kommer jag inte ihåg vem det va som jag skickade det till.


Jaja, hur som haver... Simma lugnt !


Va rädda om datorn.


 


Puss I Pannan


ps, glömde säga att dom skriver din mailadress oxo så man ska gå på de. gör de inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar