Bloggintresserade

onsdag 1 oktober 2008

Behöver HJÄÄÄÄÄLP !!!

 


Usch jag pratade med Nina nu o hon va lessen...


Hon har så ont när hon ska amma Liam. Hon är sårig, det blöder o varar sig.... Marcus har visst köpt en salva till henne i dag. Men är det någon som vet nåt som kan funka OMG NU HELST IGÅR.....


Jag blir så lessen oxo när jag hör att andra mår dåligt. O nu vaknade lillen o ska äta.. Fasen oxo jag kan t om känna från de Marcus va liten hur de känns i brösten.


Då fick man i alla fall råd innan barnen skulle födas att man kunde ta en frotté handduk med ljummet vatten o knåde o dra i bröstvårtorna. Gissa om jag drog o slet... Japp de gjorde jag. Men det kändes ju i alla fall.


Snälla om ni vet något som kan lindra lite nu så blir jag glad om ni vill dela med er....


 


Nina gumman, allt kommer att gå bra.. Svärmor finns här....

1 kommentar:

  1. game over.............2 oktober 2008 kl. 00:16

    Åh om jag bara kom ihåg. Det är ju fjorton år sen, minns ingen salva, bara att det gjorde så jäkla ont. Har inga råd. Hoppas bara att salvan hjälper. Å jag hoppas att du börjar må bättre snart. Jag äker berg å dal bana men nu är den på väg upp igen. Iaf idag. Hoppas att det håller i sig länge. Kramar om FARMOR med familj å önskar en god natt. Kramisar Åsa

    SvaraRadera