Bloggintresserade

onsdag 22 oktober 2008

Jag sa väl aj i förebyggande

Då va mammografin avklarad. Jag säger alltid till att dom ska försöka tänka på att de gör så vansinnigt ont. Jag sa väl aj i förebyggande.


Hon va så gullig o lyssnade när jag berättade att även fibromyalgin sitter i tuttarna, då log hon lite.


Jaja sa jag, de är bara att köra så det är över sen.


Det va dags för första mangelbilden... O den gjorde INTE ont ???


Jag frågade henne om det va nåt fel på rtg ?  Det måste vara nåt fel ??


Vill du att jag ska trycka hårdare ?  NÄÄÄÄ absolut inte,, ja inte om du inte behöver..


Vad skiljer en rtg från förra gången till den här ?


Brösten är ju ännu ondare än sist.. Jaja, tuta o kör sa jag medans de känns bra..


En av bilderna gjorde ont, men det va oxo allt. Jag vart så förvånad för att inte tala om glad...


Så jag tackade för mig o sa till henne att jag hoppas att du är här nästa gång de blir dags för mig  =)


 


På vägen hem köpte jag en hamburgare o de va va så gott. Stannade till på Ica i Hovslätt o handlade lite. Köpte ju lite blöjor till den lille mannen...


 Sen hem o hämta Teddy, han va hos Rhode o Iza... Jag mötte dom utanför här, så dom hade varit ner till sjön o vänt.


Jag tror att han hade varit snäll, vi hann inte prata så mycket.


Imorgon är det dags för Vårdcentralen.. De är ett evigt rännande både här o där... Sen ska jag städa så det är fint till Liam kommer på Fredag..


*brrrrrr* svettas o fryser, jag sitter i ett lakan bara. Det är hemskt vilka svettningar jag har åkt på... Äckligt ...


Nä nu börjar snart bonde programmet. Det ska jag titta på. Bara jag inte somnar  =)


Puss I Pannan


 



 


Liams lilla vagga med nya filtar gosdjur. Sen har jag tagit in lite småbilar o ett plyplan som Marcus sa när han va liten  =)


Har ju inhandlat lite blöjor oxo  3 - 6 kg.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar