Bloggintresserade

lördag 11 oktober 2008

Pillat - Pussat - Pannan

Vilken härlig kväll det blev.. Ja jag hoppas att Nina oxo tyckte de.. Jag myste ju med min lilla ögonsten.


Oh jag har pillat i nacken, runt örat, pannan, huvet, kinderna, pussat, gosat, jaaaaaaaa allt....


Har t om bytt blöjan.. Snacka om att vara tafatt hahaha..


Han är ju så pytteliten o stark, så när jag kämpade för fullt drar han upp benen mot sig så det är minsann inte det lättaste  =)


Han är lite röd i rumpen, men dom är så försiktiga med honom. Det är så roligt att se ...


Jag hade fixat till de så att min byrå inne på toan blev som ett skötbord. Sen har jag ju tagit in vaggan som jag o Marcus har sovit i..


Så här finns de resurser när Liam vill komma till farmor =)


Det är bara blöjor jag ska köpa sen har jag de som är viktigast...


Tog lite bilder på honom, det ser ut som han gråter på ena kortet, men det gjorde han inte. Han "knöt" ihop sig o lät lite brummande..


Jisses snacka om att killen är stark. Jag la honom på rygg i vagnen, sen ser jag att han rullar runt o lägger sig på sidan..


Det är inte klokt. Han föddes ju den 24;e sept...   =)


Jag sitter här o känner doften efter honom. Det luktar bebis. Oj oj oj...


Teddy tittade lite fundersamt på barnvagnen.. Han nosade ganske mycket. Men det gick bra..


Ja visst ja, vi åt ju en god kyckling gryta oxo med ris o sallad.. Ja de kanske jag redan har skrivit,, orkar inte scrolla upp o kolla =)


Får nog lägga mig o se om skallevärken försvinner..


Hoppas att ni har haft en bra dag / kväll.


Sweet Dreams..


 


Puss I pannan


 



 



 



 



 


1 kommentar:

  1. vilken söt liten goding. Förstår att du är glad och stolt. Hoppas att du får en trevlig helg. Kram.

    SvaraRadera