Bloggintresserade

torsdag 23 oktober 2008

Lille mannen =)

 


Då va läkarbesöket avklarat oxo.. De va lite surt för hon vart försenad ca 25 minuter.. Men men de fick gå de me..


Pratade en stund med henne, det kändes stressat i dag oxo. Precis som att jag inte hade tillräckligt med tid igen.


Jag berättade i korta drag om det jag ville prata om, när hon säger att vi får göra en grundlig undersökning ..


- Ta av dig kläderna


- Va, varför då ?


- Jo jag ska undersöka dig.


Oj oj, de tog nästan 20 minuter att få på mig kläderna sa jag till henne medans jag strippade av mig.


Fick sätta mig på britsen, hon kollade trycket  140/80 . Perfekt.


Sitter här nu o försöker komma ihåg om hon gjorde nåt mer ?


Jo, hon lyssnade på mig oxo , bröst o bröstrygg..


Så då kan du ta på dig.


Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck


De hade ju räckt om jag tog av mig min tröja... 


Ok på med kläderna, inget mer kan göras förrns jag har tagit nya prover.


Det ska jag göra på måndag OM jag kommer ihåg...


De va bara onödigt att gå dit baaaaah.


 


Har dammsugit lite i dag, ska bara ta lite i morgon oxo sen får det duga som helg städning..


Sen ska jag fixa till "skötbordet" så nu kan lille mannen komma hit till farmor precis när han vill  =)


Weeeeeeeeeeeeeeeeeee, jag hör Anna Skipper skriiiiiiiiiiiiker på tv;n i vardagsrummet.... Jag tål inte den människan.


Måste stänga av henne så jag får lite lugn o ro...


Jisses jag somnar snart. Det blir en tidig kväll i säng.


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar