Bloggintresserade

onsdag 15 oktober 2008

PRESENT ? HJÄLP !!

 


Har funderat länge nu på vad jag ska ge min älskade mamma när hon fyller 60 år..........


Jag vill ge eller göra nåt så hon bara "storknar" Ja inte för all framtid ...


Det finns inte något tillfälle som jag kan komma på att mamma har tänkt på sig själv i första hand. Det har alltid varit alla andra först. Därför vill jag göra nåt alldeles speciellt för henne...


Jag kommer bara inte på något.... Tar tacksamt emot lite hjälp här....


Puss I Pannan


 

8 kommentarer:

  1. Det finns mycket att bjuda på. Restaurang, SPA, resa, massage, ... ja, det är väl olika, men JAG blev jätteglad över att bli bjuden på resa till Gran Canaria av mannen min. Och en annan gång att bli bjuden på Lammet & Grisen på Öland. Kramkram G

    SvaraRadera
  2. jo jag sitter o kollar lite på olika Spa;n... Det skulle hon verkligen behöva, bli ompysslad... Ja de är inte lätt att hitta på nåt speciellt, men jag ger mig inte =) kram kram

    SvaraRadera
  3. gång en färjetur till Helsingfors, det var helt underbart. I resan ingick många Spa upplevelser, bl.a massage och ansiktsbehandling. Det kändes helt lyxigt. Om hon gillar att resa och åka båt förstås. Ha det fint. Kram.

    SvaraRadera
  4. blogg. Svårt det där. Smycken, vinterkappa, en snygg användbar jacka. Kanske ett husdjur, en hund eller kisse. Det ger glädje i många år framöver. Kramis, sov gott nu.

    SvaraRadera
  5. Ja det där med båt är inte nåt för mamma hahaha,,, hon tycker inte om vatten eller vara i luften... Konstigt nog så flög hon i somras till cypern. De va inte dåligt.. Jag pratade med syrran innan , så hon ska kolla länkarna jag har skickat om olika spa;n.. Ja de är inte det lättaste precis. Sussa gott kram kram

    SvaraRadera
  6. Smycken vill hon inte ha, eller några kristall skålar osv.. Jag frågade henne innan o hon ville ha ett par stövlar *suck* hur roligt är det att ge henne, de kan hon få i julklapp. Eller så ville hon ha present checkar.. NO WAY. Hund, ja de får hon passa min så de vill hon inte ha. Katter har hon hehe.. Jag kom på innan att vi ska lura henne att hon ska få en tur i luftballong.. Hon kommer att smälla av.. Hon skulle aldrig ge sig upp i en sån. Njae, jag vill i alla fall försöka med att hitta nåt spa. Hoppas att du får sova inatt. sov gott kram kram

    SvaraRadera
  7. de vore kanske inteå dumt med en fallskärmshoppning jag har sett på tvn att karlen e undertill nää visst övertillvare ju...strunt i de ta en luftballong spännande till tusen man vet aldrig var man hamnar nånstans ....kanske i fjollträsk eller...bra förslag eller hur kram ..

    SvaraRadera
  8. Du är lite efter här tanta.. Du får läsa innan du själv skriver hahaha... Upp i luften får hon inte för mig, tror inte att hennes hjärta pallar de.. Annars är det en bra ide... Men vi ska skoja att hon ska få de,, nää nu blir de bara gallematias... hörs sen puss

    SvaraRadera