Bloggintresserade

tisdag 21 oktober 2008

Piskade i ansiktet


Vilket höst väder vi har *brrr*
Som vanligt skulle jag o grannen ut med hundarna. Det va
jättemörkt på himlen. Vi hann inte gå så långt förrns jag kände en konstig, nästan kuslig känsla.
 
Det började blåsa ösregna o hagla. Haglet piskade i ansiktet, det gjorde riktigt ont. Träden vajade rejält. Rhode sa det jag tänkte, att vi inte skulle gå i hembygdsparken bland alla träd.

Hundarna blev som tokiga. Jag har aldrig sett Teddy babba så fort som han gjorde. De va hans sätt att säga att nu ville han gå in.
Likadant med Iza,, hon kan konsten att gå många, o då menar jag många timmar utan att kissa. Men inte nu, har nog inte sett henne sätta sig så fort heller. Jo då, hon har allt flera chanser att pinka av sig på. Det är bara de att hon har världens festblåsa  =)

Vi gick i alla fall runt lilla kullen, sen hade dom bråttom in. Det va ingen ide att tvinga dom att vara ute när dom hade gjort i från sig.

När det är sånt här väder då blir man påmind om att man har det bra som har tak över huvet.

Hmm undra om de är nåt bra på tv;n i kväll ?  Kanske skulle kolla de. Tänkte göra mig en omelett nu. De är gott.

Ja visst ja, i morgon ska jag till mammografin. Usch, det syter jag verkligen för. Kan känna smärtan redan nu.
Nu ska jag minska ner ett kort på Liam, så ska jag lägga ut de här... Måste ju visa min lille ögonsten..

Puss I Pannan
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar